جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دادگاه به ساخت مسجد در شهر میشیگان رای مثبت داد

حوزه/ دادگاه شهر استرلینگ هایتس، در میشیگان، روز گذشته با صدور حکمی، رای به ساخت مسجد داد و اعلام کرد اعضای جامعه اسلامی هیچ قانونی را نقض نکرده اند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از 660citynews، دادگاهی در شهر استرلینگ هایتس در ایالت میشیگان آمریکا، اجازه ساخت مسجد به مسلمانان داد.

یک دادگاه تجدیدنظر اعلام کرد مسجد ساخته شده در منطقه دیترویت، در جلسه ای که با اعضای شورای شهر داشت، حکم به تایید ساخته شدن مسجد داده و اعلام کرد مسلمانان در عملیات ساخت و ساز هیچ قانونی را نقض نکرده اند.

خبرگزاری های محلی دیترویت اعلام کرده اند، یک شورای سه نفره از قضات آمریکایی، این هفته به نفع ساخت مسجد رای داده اند. یک گروه از ساکنان اسلام ستیز که مخالف ساخت مسجد بوده اند، با استخدام وکیل به دادگاه شکایت کرده و قصد داشته اند مرکز جامعه اسلامی آمریکایی را در این شهر تعطیل کنند.

گفتنی است شورای شهر پیش از این در سال 2015 به بهانه هایی چون نبود پارکینگ، ترافیک و دیگر نگرانی ها، مانع از مسجدسازی شده بود. مرکز اسلامی، با استناد به قوانین وزارت دادگستری ایالات متحده در سال 2017 از این شهرداری شکایت کردند و در نتیجه مجوز ساخت مسجد به خاطر نقض حقوق مذهبی مسلمانان صادر گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha