سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
دانش طلب

حوزه/ مسئول بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) خراسان شمالی گفت: از دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استان انتظار می‌رود در برنامه‌ریزی‌ها و طرح‌های فرهنگی خود را با پیوست مهدوی توأم کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام موسی دانش‌طلب، امروز در نشست بنیاد فرهنگی مهدی موعود (عج) با اشاره به برنامه‌های پیش روی این بنیاد، اظهار کرد: برگزاری دوره‌های تخصصی تربیت مربی معارف مهدوی و تکمیل ثبت نمودار تشکل‌های مهدوی در استان و ایجاد تشکل جامع و واحد با حضور همه فعالان مهدوی در استان ازجمله این برنامه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های ویژه نهم ربیع سالروز آغاز امامت و ولایت امام زمان (عج)، افزود: حضور جدی در عرصه رسانه و فضای مجازی با تشکیل کارگروه ویژه این قسمت و جهت‌دهی مثبت و سازمان‌دهی سه‌شنبه‌های مهدوی از دیگر فعالیت‌های در دست اقدام بنیاد حضرت مهدی موعود (عج) است.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب ادامه داد: فرصت سازی و دعوت بیشتر مردم برای حضور مستقیم در فعالیت‌های مهدوی، برگزاری دوره‌ها و نشست‌های تخصصی ویژه روحانیون و فضلای استان و ایجاد مرکزی برای انتقال آموزه‌های مهدوی ویژه کودک و نوجوان و ترجیحاً با تأسیس پارک مهدوی از دیگر برنامه‌های این بنیاد محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: همکاری با سازمان بهزیستی برای توانمندسازی مربیان مهدهای کود و برگزاری جلسات و نشست‌های تخصصی با برادران اهل سنت با توجه به اینکه یکی از اشتراک مهم شیعه و سنی بحث مهدویت و ظهور است، از دیگر اقداماتی است که از سوی این بنیاد پیگیری می‌شود.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب با اشاره به تأسیس شعبه‌هایی از بنیاد در همه شهرستان‌های استان، به تبیین انتظارات این بنیاد از سایر نهادها پرداخت و گفت: از نهادها انتظار می‌رود اهتمام و توجه ویژه به این موضوع مهم و اساسی که هم برگرفته از منابع دینی و مذهبی ما بوده و هم آرمان اصلی انقلاب اسلامی ما برای زمینه‌سازی ظهور حضرت حجت (علیه‌السلام) است داشته باشند.

حجت‌الاسلام دانش‌طلب خاطرنشان کرد: ایجاد پیوست مهدوی در برنامه‌ریزی‌های فرهنگی که در سازمان‌ها و ادارات طراحی می‌شود و حمایت‌های مادی و معنوی از بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) استان از دیگر انتظارات این بنیاد است.

مسئول بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) خراسان شمالی در خاتمه اظهار کرد: خداوند را شاکریم که در عصری زندگی می‌کنیم که انقلابی را از نقطه صفر شروع کردیم و در عین حالی که دشمنی‌های سخت و زیادی را داشته و داریم در عرصه‌های مختلف شاهد پیشرفت‌های شگفت‌انگیز هستیم و در همین شرایط با قدرت و صلابت تمام اعتقادات و آرمان‌های اصیل و نابمان را در تمام دنیا گسترش داده و می‌دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha