جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مبلغان دینی در منبرهای خود باید بیشتر به اهمیت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی اشاره کنند، گفت: یکی از مهم ترین دلایل مشکلات فعلی جامعه اسلامی دوری از ولایت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران امروز در نشستی با جمعی از روحانیان مستقر شهرستان بابل، با تبریک فرا رسیدن دهه امامت و ولایت، غدیر را کامل کننده دین دانست و گفت: امروز باید فرهنگ ناب غدیر در همه جهان نهادینه شود.

وی با بیان این که امروز دنیا درگیر بحران و مشکلات بسیاری است که تنها در سایه غدیر و ولایت رفع خواهد شد، افزود: باید فرهنگ غدیر در جهان نهادینه و گسترش یاید.

حجت الاسلام روحانی نیا، مهم ترین دلیل مشکلات امروز جامعه اسلامی را دوری از ولایت و فرهنگ غدیر دانست و خاطرنشان کرد: اگر سیره علوی به خوبی در جامعه اسلامی نهادینه می شد امروزشاهد مشکلات فعلی نبودیم.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که دنیا در حال حاضر از بحران های اخلاقی بسیاری رنج می برد، گفت: رفع این بحران ها در سایه بازگشت به معنویت و سیره اهل بیت(ع) امکان پذیر خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که غدیر سرچشمه همه خوبی ها است، خاطرنشان کرد: رسیدن به سعادت و تعالی حقیقی در سایه غدیر و فرهنگ علوی محقق خواهد شد.

حجت الاسلام روحانی نیا با بیان این که دشمنان بسیاری در طول تاریخ تلاش کردند تا آفتاب غدیر در جهان غروب کند، بیان داشت: اما با تلاش ها و مجاهدت هایی که صورت گرفت، امروز غدیر همچنان زنده و پویا است.

استاد حوزه علمیه مازندران، تبلیغ دین و معارف الهی را یکی از مهم ترین وظایف روحانیت در طول تاریخ برشمرد و گفت: این رسالت امروز نیز با توجه به شرایطی که در آن قرار داریم از اهمیت بیشتری برخوردار است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این که مبلغان دینی در منبرهای خود باید بیشتر به اهمیت جایگاه ولایت در جامعه اسلامی اشاره کنند، بیان داشت: یکی از مهم ترین دلایل مشکلات فعلی جامعه اسلامی دوری از ولایت است.

حجت الاسلام روحانی نیا با اشاره به این که ایران اسلامی در سایه ولایت به عزت و عظمتی خاص در جهان دست یافته است، گفت: چهار دهه پیشرفت و توسعه کشورمان در عرصه های مختلف را مرهون و مدیون رهنمودهای ولایت هستیم.

وی با بیان این که دشمنان در چهار دهه اخیر همه توان خود را در جهت تضعیف جایگاه ولایت به کار گرفته است، افزود: امروز تقویت جایگاه ولایت یکی از مهم ترین وظایف آحاد جامعه اسلامی به ویژه مبلغان دینی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha