جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع این ملت با کسی تعارفی ندارد، خاطرنشان کرد: هر قدرتی که بخواهد در برابر عزت و عظمت ملت ایران بایستد به طور حتم شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران به سیاست های خصمانه انگلیسی ها در طول تاریخ علیه ملت ایران اشاره کرد و گفت: ملت بزرگ ایران هیچ گاه توطئه ها و دشمنی های استعمار پیر را علیه کشورشان فراموش نخواهند کرد.

وی با بیان این که دشمنی روباه پیر با ملت ایران در سال های اخیر کاملاً آشکار شده است، افزود: توقیف نفت کش ایرانی با همدستی آمریکایی ها چهره واقعی استعمار پیر را در جهان آشکار کرد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که انگلیسی ها در طول تاریخ ایران همواره به در پی منافع نامشروع خود از کشورمان بودند، خاطرنشان کرد: در رژیم سابق این کشور استعمارگر بیشترین سوء استفاده را از منابع ملت ایران انجام داد.

استاد حوزه علمیه مازندران، کودتای انگلیسی 28 مرداد را نمونه ای از دخالت و توطئه استعمار پیر علیه یک دولت قانونی عنوان کرد و گفت: انقلاب اسلامی ایران دستان پلید و شیطانی استعمار و استکبار را از دخالت در امور داخلی کشورمان قطع کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که ملت بزرگ ایران هیچ اعتمادی به آمریکا و انگلیس نداشته و نخواهد داشت، بیان داشت: پروند این دو کشور نزد ملت ایران کاملاً سیاه است.

حجت الاسلام صادقی به توقیف غیر قانونی نفتکش ایرانی از سوی انگلیسی ها در جبل الطارق اشاره کرد و آن را نوعی راهزنی دریایی دانست و گفت: انگلیس و آمریکا همه توان خود را به کار گرفتند تا مقامات کشورمان را به پای میز مذاکره بکشانند، اما شکست خوردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که ملت بزرگ ایران در برابر زورگویی ها و فشارهای دولت های متخاصم با اقتدار خواهد ایستاد، افزود: فشارها علیه ملت ایران موجب عقب نشینی کشورمان از مواضع به حق خود نخواهد شد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با بیان این که جمهوری اسلامی ایران در دفاع از منافع این ملت با کسی تعارفی ندارد، خاطرنشان کرد: هر قدرتی که بخواهد در برابر عزت و عظمت ملت ایران بایستد به طور حتم شکست خواهد خورد.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که ملت بزرگ ایران در مسیر تحقق اهداف عالی انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند، بیان داشت: ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی چهل ساله ملت ایران در برابر توطئه دشمنان خارجی بوده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که انقلاب اسلامی علیرغم همه فشارها و تحریم های دشمن، با اقتدار مسیر خود را ادامه می دهد، تصریح کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع از تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha