پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
دیدار آزادگان با امام جمعه بویین زهرا

حوزه/ ملت ایران هرگز پایداری آزادگان عزیز را از یاد نخواهد برد، چرا که این عزیزان در برابر تمامی شکنجه های ناجوانمردانه و سخت دوران اسارت دشمنان ایستادند و هراسی به خود راه ندادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین ،حجت الاسلام اسدالله رضوانی در دیدار صمیمی و با جمعی از آزادگان که ظهر امروز در دفتر امام جمعه بویین زهرا برگزار شد ، ضمن تبریک سالروز ورود تاریخی آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: ملت ایران هرگز پایداری آزادگان عزیز را از یاد نخواهد برد، چرا که  این عزیزان در برابر تمامی شکنجه های ناجوانمردانه و سخت دوران اسارت دشمنان ایستادند وهراسی به خود راه ندادند.

امام جمعه شهرستان بویین زهرا عنوان کرد:  رزمندگان دلاور ما محکم بر عقیده و پیمان خود ایستادند و نشان دادند که چگونه به تاسی از امام راحل (ره) در برابر همه دنیای   استکبار وعوامل آن عزتمندانه ومقاوم ایستادند.

این روحانی آزاده بیان کرد:  امروز اگر می خواهیم همچنان روحیه ایثار و مقاومت در جامعه برقرار باشد و به این طریق دشمن نتواند به اهداف شوم خود دست یابد، چاره ای نداریم، جز آن که همان روحیه معنوی و ایثارگرانه و از خود گذشتگی را ترویج وتقویت نماییم.

حجت الاسلام رضوانی در پایان این دیدار یاد و خاطره سردار آزادگان مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر ابوترابی فرد را گرامی داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha