جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه خاطرات آزادگان باید برای همیشه ثبت و ضبط شود، اظهار کرد: این خاطرات، تاریخ شفاهی دفاع مقدس است و باید سازوکاری فراهم شود که برای نسل های آینده حفظ و منتقل شود.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین،26 مرداد را در تاریخ انقلاب اسلامی از روزهای مهم و فراموش نشدنی دانست و گفت: آزادگان سرافراز، حیات، آرامشف عزت و بزرگی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان عزیز در دوران اسارت با وجود همه ناملایمت ها و شکنجه های دشمن بعث، استوار ماندند و تنها چیزی که به آنان استحکام بخشیده بود همان وعده الهی (ان الله مع الصابرین) بود.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: ایستادگی و مقاومت آزادگان عزیز ریشه در فرهنگ سرخ حسینی دارند، چرا که این بزرگ مردان تاریخ شعار «هیات منا الذله» را تحقق بخشیدند و همان طور که رزمندگان ما در جبهه ها مقابل دشمنان ایستادگی کردند، آزادگان عزیز هم با مقاومت خود در زندان های رژیم بعث صدام دشمنان را شکست دادند.

مدیر حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه خاطرات آزادگان باید برای همیشه ثبت و ضبط شود، اظهار کرد: این خاطرات، تاریخ شفاهی دفاع مقدس است و باید سازوکاری فراهم شود که برای نسل های آینده حفظ و منتقل شود.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا تصریح کرد:  باید بتوانیم به تعبیر رسای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، زیبایی های دفاع مقدس را که حقیقتا یک گنج بود، با کتاب های جذاب و از طریق ادبیات و هنر و ابزارهای رسانه ای برای نسل جوانی که دوران دفاع مقدس را ندیده و درک نکرده اند به خوبی بیان کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام.مدیر حوزه جناب اقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر سبحانی هستند . دکتر قید نشده
  • محمد IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۸/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام.مدیر حوزه جناب اقای حجت الاسلام و المسلمین دکتر سبحانی هستند . دکتر قید نشده