جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سلطانی

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: امروز باید فرهنگ و پیام غدیر در بین جوانان به خوبی شناسانده شود، چرا که دنیای اسلام تشنه معارف اسلام ناب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد سلطانی، ظهر امروز در نشست غدیر شناسی که در مسجد جامع شهر نرجه تاکستان برگزار شد، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت: شناخت حقیقی جایگاه ممتاز حضرت علی (ع) سعادت انسان را رقم می زند؛ شناخت غدیر نیز از مهم ترین ملزومات شناخت درست از سیره علوی است.

وی خاطرنشان کرد: امروز باید فرهنگ وپیام غدیر در بین جوانان به خوبی شناسانده شود، چرا که دنیای اسلام تشنه معارف اسلام ناب است.

حجت الاسلام سلطانی بیان کرد: از مهمترین پیام های غدیر، اتحاد بین مسلمین است که حول محور ولایت و در ادامه آن ولایت فقیه صورت می گیرد و امیدواریم با نشر فرهنگ غدیر شاهد آرامش و همبستگی در جوامع اسلامی باشیم، همانطور که در سرزمین ایران اسلامی به برکت غدیر امروز این امنیت و اتحاد مشاهده می شود.

وی به نمایش در آوردن واقعه غدیر در استان ها و شهرها را حرکتی ارزشمند دانست و افزود: بازسازی صحنه غدیر خم یک هنر به شمار می رود و این اقدام می تواند معرفت افراد را نسبت به شخصیت بالای حضرت علی (ع) بیشتر کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha