پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حسن فریدون

حوزه/ حجت الاسلام فریدون گفت: استان سمنان دارای ۲۴۶ آزاده از دوران دفاع مقدس و زمان انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، حجت الاسلام حسن فریدون، ظهر امروز در دیدار آزادگان جنگ هشت سال دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان اینکه با بیان اینکه آزادگان سرافراز با صبر و پایمردی در برابر مشکلات، درس فداکاری و وفاداری نسبت به آرمان‌های نظام را به ما آموختند، اظهار داشت: سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی یکی از درخشان‌ترین برگهای زرین تاریخ انقلاب اسلامی است که پیام وارستگی آزادگان را به جهانیان ابلاغ کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، با بیان اینکه این استان دارای ۲۴۶ آزاده از دوران دفاع مقدس و زمان انقلاب است، تصریح کرد: از این تعداد پنج آزاده متعلق به میامی، ۹۴ آزاده شاهرود، ۳۲ نفر از دامغان، ۶۸ نفر از سمنان، هشت نفر از مهدیشهر، سه نفر از سرخه، سه نفر از آرادان و ۳۵ نفر از شهرستان گرمسار هستند.

وی با بیان اینکه استان سمنان از لحاظ تعداد اسرا کمترین تعداد اسیر در بین استان‌های کشور را داشته و این نشان از تلاش و فداکای نیروهای استان تا آخرین قطره خون خود است، افزود: هدف از این دیدار تجدید پیمان با آرمان‌های ولایت فقیه و خط گرفتن برای ادامه راه در زندگی است.

حجت الاسلام فریدون خاطرنشان کرد: آزادگان سرافراز دوران هشت سال دفاع مقدس برای کشور سند افتخار و موجب عزت کشور هستند که باید قدردان رشادتهای این عزیزان باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha