شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
کلاس درس طلاب

 حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تاریخ حوزه نشان می دهد اگر طلبه ای در هر دو بحث پژوهش و تهذیب موفق باشد، می تواند به عنوان یک طلبه موفق از او نام برد.

به گزارش خبرنگار خبرگرازی «حوزه» حجت الاسلام سید جلال حسینی، بعدازظهر امروز در جمع معاونین مدرسه علمیه امام باقر علیه الاسلام کامیاران اظهار داشت: در هفته های آینده سال تحصیلی طلاب قدیم و جدیدالورود آغاز می شود.

وی با اشاره به اینکه طلاب مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران از نظر علمی جزو طلاب ممتاز مدارس کردستان هستند، گفت: استفاده از اساتید مجرب و متبحر، فراهم سازی امکانات ضروری، کتابخانه و... از عوامل برتری طلاب مدرسه بوده است.

حجت الاسلام حسینی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: در جلساتی که هفته های گذشته با اساتید و معاونین مدرسه بر چندین نکته مهم و تاثیرگذار  تاکید شده تا ان شاءالله در طول دوره تحصیلی مدنظر داشته باشند. یکی از اولین و مهمترین موارد این بوده که از طلبه، کار، تلاش و تحقیق بخواهند و تنها به تدریس کتب درسی بسنده نکنند.

وی با اشاره به اینکه حوزه، پژوهش و تهذیب را در کنار هم برای یک طلبه می خواهد، عنوان داشت: یکی از مهمترین تفاوت های دانشگاه ها و مدارس علمیه این است که در حوزه به مسئله تهذیب بسیار اهمیت داده می شود.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر (ع) کامیاران گفت: تاریخ حوزه نشان می دهد اگر طلبه ای در هر دو بحث پژوهش و تهذیب موفق باشد، می تواند به عنوان یک طلبه موفق از او نام برد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha