پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
داداش زاده

حوزه/ حجت الاسلام داداش زاده گفت: آزادگان حق بزرگی بر گردن تک تک ما ایرانیان دارند، آن‌ها بدترین شکنجه‌ها و همچنین دوری از کشور و خانواده را متحمل شدند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم.

حجت‌الاسلام محمد داداش زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری  «حوزه» در ارومیه، ضمن تبریک سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، گفت: آزادگان و جانبازان ستون‌های ارزشمند انقلاب هستند و این بزرگواران در راستای حفظ و صیانت از انقلاب و تمامیت ارضی کشور ثابت قدم بودند.

وی ادامه داد: امنیت و آرامش کنونی کشورمان مرهون مجاهدت‌های این عزیزان است و آزادگان ما درس بزرگ شکیبایی و ایستادگی را به ملت بزرگ ایران یاد دادند، و هرکدام از اسراء نمادی برجسته از ایثار و فداکاری هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان‌غربی افزود: آزادگان حق بزرگی بر گردن تک تک ما ایرانیان دارند، آن‌ها بدترین شکنجه‌ها و همچنین دوری از کشور و خانواده را متحمل شدند تا ما در امنیت و آرامش زندگی کنیم، پس لازم است دست در دست هم داده و با برگزاری برنامه‌های تاثیرگذار، مقداری هرچند کم و ناچیز از آلام این عزیزان را کم کنیم.

وی اضافه کرد: آزادگان به تأسی از اهل بیت پیامبر (ص) و اسرای کربلا در زندان‌های بعثی از اسلام، قرآن و آرمان‌های انقلاب اسلامی دفاع کردند و هرگز تن به خفت و خواری ندادند.

حجت الاسلام داداش‌زاده در ادامه اظهارداشت: اسرای سرافراز ایرانی در سخت‌ترین اوضاع حاضر به همکاری با دشمنان نشدند و بدترین شرایط را در اردوگاه‌های مخوف صدام تحمل کردند و چنان حماسه ای از خود نشان دادند که همه دنیا را حیرت زده کردند و زنده نگه داشتن یاد آن‌ها از ضروریات است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: آزادگان سرافراز ما گنجینه هایی از خاطرات زیبای آن دوران هستند که لازم است این خاطرات برای در امان ماندن از غبار فراموشی برای نسل‌های آینده ثبت شوند و تقدیر از این عزیزان تنها می‌تواند گوشه‌ای از رشادت‌ها و فداکاری‌های آن‌ها را جبران کند اما بهترین تقدیری که امروزه می‌توانیم از این عزیزان داشته باشیم این است که با تمام توان در جهت انجام وظایف خود در هر جایگاه و مقامی که هستیم برای پیشرفت و سرافرازی کشورمان تلاش کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha