جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غدیرخم

حوزه/ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان گفت: برنامه های دهه ولایت در آستانه عید سعید غدیر خم در ۵۶ بقعه متبرکه این استان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام محمد جواد عباس زاده در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اعلام این خبر، گفت: قریب به ۱۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی از اعیاد سعید قربان تا غدیر این برنامه ها را برای عموم مردم در بقاع متبرکه و اماکن تبلیغی مدیریت و اجرا می کنند.

وی با بیان اینکه برنامه های اعیاد قربان تا غدیر در همه شهرستان ها به همت مبلغان با شکوه در حال برگزاری است، افزود: این برنامه با شرکت عموم مردم و اجرای برنامه های متعدد دینی فرهنگی با برپایی خیمه های معرفتی در حال برگزاری است.  

معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان برگزاری محافل انس با قرآن، اجرای مسابقه خطبه خوانی غدیر، اجرای برنامه عقد اخوت، راه اندازی کاروان های شادی و ... را از مهمترین برنامه های عید سعید غدیر در بقاع متبرکه استان برشمرد.  

حجت الاسلام عباس زاده در پایان با اشاره به اینکه در بوستان کیُو خرم آباد نیز از حدود یک هفته پیش برنامه های عید قربان تا عید غدیر برای مردم در حال برگزاری است، افزود: این برنامه دینی فرهنگی نیز به همت روحانیون مستقر در این بوستانبا اجرای برنامه های گوناگون برای خواهران و برادران و همچنین کودکان در حال اجرا است و در آستانه فرا رسیدن ماه محرم نیز برای عزاداران اهل بیت(ع) برنامه های قرآنی، سوگواری و سخنرانی مبلغان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha