سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
القرآن

حوزه/ مدیر هنری و نویسنده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم گفت: رسالت اصلی ما این بود که بازتاب مسابقات در جامعه ایجاد شود و برای این کار سعی کردیم کارهایی مانند حذف مجری و پخش مستند قبل از هر قرائت را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه علی اصغر سلطانی در نشست خبری برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم و چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران که در امامزاده شاه سید علی قم برگزار شد، اظهار داشت: برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم با همت یک تیم قوی به ثمر نشسته است.

وی افزود: هدف ما این بود که به این برنامه مخاطبین جوان رغبت پیدا کنند، برای این کار و برای جذابیت آن تیم گرافیکی و فنی قوی نیاز بود.

تهیه کننده برنامه ایستگاه چهل و دوم گفت: دو ماه گذشته پیش تولید کار انجام شد و دکور برنامه با همت مجموعه عقیق طراحی شد، برای یک برنامه تلویزیونی 500 نفر شرکت کننده حجم بالایی است و ضبط این برنامه از 10 مرداد آغاز شده و تا انتهای مرداد ادامه دارد و طبیعتا حضور این تعداد از شرکت کننده در مسابقه تلویزیونی کار ما را سخت کرده است.

سلطانی یادآور شد: ما در بخش های آیتم های مربوط به شرکت کننده ها و مباحث گرافیکی سعی کردیم تنوع به کار دهیم.

مدیر هنری و نویسنده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم نیز در بخشی از این نشست، برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم را محصول یک کار تیمی دانست و اظهار داشت: این مسابقات قرآن در 42 دوره برگزار شده است.

وی تاکید کرد: هدف ما برگزاری این مسابقات ترویج قرآن بوده و ما سعی کردیم که در هر جایی برای خلاقیت اختیار داریم، ورود کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی جلالی بیان کرد: ما برای این مسابقات نیازمند یک کار گرافیکی با کیفیت برای افزایش جذابیت بودیم و دکورهایی که در این برنامه تلویزیونی مورد استفاده قرار گرفت، به صورت دقیق بررسی و کارشناسی شد.

مدیر هنری و نویسنده برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم عنوان کرد: رسالت اصلی ما این بود که بازتاب مسابقات در جامعه ایجاد شود و برای این کار سعی کردیم کارهایی مانند حذف مجری و پخش مستند قبل از هر قرائت را داشته باشیم.

وی ادامه داد: نخ تسبیح برنامه تلویزیونی ایستگاه چهل و دوم صحبت های راوی بوده و برای پوشش برنامه های معارفی و برنامه های مختص طلاب اقتضائاتی وجود دارد که ما سعی کردیم آن ها را مدنظر قرار دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha