پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
آیت الله شاهچراغی - سمنان

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: آزادگان سرافراز کشورمان به خاطر حفظ انقلاب سخت‌ترین شرایط را تحمل کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از سمنان، آیت الله سید محمد شاهچراغی، ظهر امروز در دیدار آزادگان جنگ هشت سال دفاع مقدس با نماینده ولی فقیه در استان سمنان، به میزبانی دفتر وی، با اشاره به روحیه وحدت و تسلیم ناپذیری آزادگان سرافراز کشورمان در برابر دشمنان اظهار داشت: آزادگان جوانمردی را در عمل ثابت کردند و بزرگداشت روز آزادگان در واقع تجلیل و گرامیداشت جلوه های ایثار، مقاومت، ایستادگی و آزادگی است و این روحیه مقاومت و تسلیم ناپذیری آزادگان سبب تضعیف روحیه دشمن شده بود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، با بیان اینکه آزادگان سرافراز کشورمان به خاطر حفظ انقلاب سخت‌ترین شرایط را تحمل کرده و در برابر دشمن مردانه ایستادگی کردند، تصریح کرد: ترویج و حفظ فرهنگ ایثار و شهادت و آزادگی در جامعه امروز امری مهم و ضروری است.

وی با اشاره به روزهای به یادماندهی بازگشت اسوه های صبر به میهن اسلامی افزود: اقتدار و قداست امروز ایران اسلامی مرهون رزمندگان و صبر و شکیبایی آزادگان است.

آیت الله شاهچراغی خاطرنشان کرد: همه ما باید اعتقاد و پایبندی به اسلام و ولایت را از آزادگان عزیز سرمشق گرفته و به نسل‌های آینده نیز منتقل کنیم.

وی با بیان اینکه سفیران آزاده و دلاورمردان ایران اسلامی در زیر شکنجه‌های سخت و در میان مرگ و زندگی حاضر نبودند، حتی به صورت زبانی به مقدسات خود توهین کنند، گفت: باید درس روشن حق طلبی آزادگان سربلند میهن به نسل های جوان به درستی منتقل شود.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان، بیان خاطرات آزادگان در جمع‌های جوانان را اقدامی مثبت خواند و بر نشر بیش از پیش آثار و همچنین ثبت خاطرات و نکات آموزنده دوران جنگ توسط جانبازان و آزادگان تاکید کرد.

وی، آزادگان را سرمایه و صاحبان اصلی این نظام مقدس دانست و افزود: شما با ادامه راه و مسیر امام(ره) و شهدا باعث حفظ و حراست از از کیان و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی شدید و حفظ و حراست از دستاوردهای نظام مقدس لازمه آن ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طلبی است و از آزادگان می خواهیم که همچنان محکم و استوار در تمام صحنه های نظام فعال و حاضر باشند.

آیت الله شاهچراغی، بردباری آزادگان را برکت ولایت امیرالمومنین(ع) دانست و گفت: همه کارهای شما به برکت پیروی از ولایت و رهبری است و شما باید در این دوران نیز الگوی ولایت پذیری برای جوانان باشید روز عیدغدیر خم در کنار مردم در مراسم‌های مختلف شرکت کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha