جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مسجد

حوزه/ به همت بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس استان کردستان ویژه برنامه‌های «هفته جهانی مساجد» در کردستان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، سرهنگ خسرو مسعودی، مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدسکردستان، در  سالن اجتماعات کتابخانه عمومی امام خامنه ای سنندج اظهار داشت: «هفته جهانی مساجد» از 30 مردادماه آغاز تا پنجم شهریور ادامه دارد.

وی ادامه داد: در هفته مساجد برنامه های فرهنگی و مذهبی بسیاری در سطح مساجد کشور و استان برگزار می گردد که از مهمترین این برنامه ها می توان به تبیین نقش و کارکردهای مسجد و بسیج مساجد در جامعه اسلامی، بیان دلایل دشمنی دشمنان اسلام با مسجد و تشریح جنایت‌های صهیونیسم جهانی علیه مسلمانان، تبیین نقش پایگاه‌های مقاومت بسیج و جایگاه خادمین مساجد به‌عنوان یکی از ارکان مساجد، تلاش در جهت برطرف کردن مشکلات مادی و معنوی خادمین از طریق ادارات متولی مسجد، توجه به احیاء مساجد از نظر ظاهری و تجهیزاتی، ایجادهماهنگی و همدلی بیشتر بین خادمین مساجد و سایر ارکان مسجد، ارائه الگوهای مناسب به خادمین جهت بهبود عملکرد در مساجد و... اشاره کرد.

مسئول سازمان بسیج مساجد و محلات سپاه بیت المقدس استان کردستان، تجلیل از 5 خادم برتر مساجد سطح استان و 30 نفر از فرماندهان پایگاه ها و ارکان مساجد برتر همانند ائمه جمعه، هیئت های امنا، کانون های فرهنگی و...را از دیگر برنامه ها اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha