سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ربودن امام جماعت مسجد دوربان، توسط 4 سارق مسلح!

حوزه/ درحالی که به گفته محلی ها، جرایم در نیولندز غربی در خارج از دوربان زیاد شده، یک امام جماعت پس از پایان نماز جماعت توسط 4 سارق ربوده شد و اموالش به سرقت رفت.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از iol، نمازگزاران مسجدی در نیولندز غربی، خارج از شهر دوربان، سومین شهر بزرگ آفریقای جنوبی می گویند، ربودن و سرقت مسلحانه 4 مرد از امام جماعت در جمعه بعد از ظهر در خارج از مسجد، آنان را نگران ساخته ا ست.

حافظ طاها قاضی 27 ساله امام جماعت در مسجد صوفی سبحانی، پس از اقامه نماز جماعت و پایان مراسم، در ساعت 1:45 بعد از ظهر به سمت منزلش در حرکت بود که دو نفر به وی نزدیک شده و شروع به آزار و اذیت وی کردند. وی سعی داشت با آن ها کاری نداشته و به اتومبیل خود که در خلیج نزدیک به جاده بود برسد.

اشرف احمد شاهد این حادثه گفت: دو مرد به سمت وی دویده و شروع به بدرفتاری با وی کرده و در آنجا بود که فهمیدم می خواهند از وی سرقت کنند. من از او خواستم که کلیدهای اتومیبل را به آن ها بدهد و جانش را نجات دهد. با این حال دو مرد دیگر از راه رسیدند و زمانی که سعی کردم به او نزدیک شوم متوجه شودم که آن ها مسلح هستند.

به گفته وی آن چهار نفر امام جماعت را ربوده و در صندلی عقب انداخته و از محل گریختند. دو نفر از آن ها به اتومبیل دیگری رفته و هر دو ماشین از محل رفتند. احمد یک پیام اضطراری به گروه های مبارزه با جرایم اجتماعی در واتساپ فرستاد و یک ساعت بعد امام را در حالی که ضربه روحی سختی به وی وارد شده بود، در اتومبیل خود در محله دیگری یافتند.

به گفته پلیس، به وی آسیبی وارد نشده اما پرونده دزدی و ربودن امام جماعت هنوز باز است.

صابر جازبری یکی از ساکنان محلی نیز که شاهد ربایش امام جماعت بوده به پلیس تماس گرفته و خواستار افزایش نیروهای مبارزه با جرایم شده و گفت: متاسفانه جرایم زیاد شده اند و اگر پلیس وضعیت را جدی نگیرد ما مجبور می شویم خودمان دست به کار شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha