جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: آزادگان با تحمل شدیدترین سختی ها در دوران اسارت درس مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند، لذا این عزیزان انسان های والایی هستند که انقلاب آنها را در دامن خود پرورش داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی مراسم شب خاطره،  شب گذشته با حضور نماینده ولی فقیه دراستان کردستان و تنی چند از مسئولان و شعرا، در شهر سنندج برگزار گردید.

در این مراسم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی اظهار داشت: اگر امروز شاهد فرهنگ مقاومت در کشور هستیم نشأت گرفته از ایستادگی و استقامت آزادگان و خون شهداست.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اسرای ایران در زندان های مخوف رژیم بعثی سختی ها و شکنجه های بسیاری را تحمل کردند و دشمن بعثی در رسیدن به نیات شیطانی خود کماکان ناکام ماند.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد:  آزادگان با تحمل شدیدترین سختی ها در دوران اسارت درس مقاومت و ایستادگی را به ما آموختند، لذا این عزیزان انسان های والایی هستند که انقلاب آنها را در دامن خود پرورش داده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی شاهرودی اظهار کرد: فرهنگ مقاومت و ایستادگی ملت ایران به ویژه آزادگان جهانیان را متعجب ساخت، لذا باید جوانان و نوجوانان را با ایثارگری ها و رشادت های آزادگان و ایثارگران به خوبی آشنا سازیم.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: دشمنان برای به زانو درآوردن ملت ایران در این روزها دست به هر کار و توطئه ای می زنند، ولی به یاری خداوند متعال تاکنون در عملی کردن نیات پلید خود ناکام بوده اند که این را باید از برکات این نظام و انقلاب دانست.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی اظهار داشت: سرنگونی پهپاد فوق جاسوسی آمریکا توسط فرزندان این آب و خاک و توقیف نفتکش انگلیسی و... همه توجهات ویژه خداوند به این ملت می باشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha