سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه
حجت الاسلام مهدی محمدی فر معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه معیشت مردم، گفت: عمل مسئولین به شعار رونق تولید موجبات تقویت بازار کار و مانع ایجاد بزهکاری، سرقت و تشکیل پرونده های قضایی می گردد.

 حجت الاسلام مهدی محمدی فر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، در خصوص اقدامات اصلاحی و امید بخش رئیس دستگاه قضا که موجب قوت قلب مردم عدالتخواه شده است، گفت: فلسفه انقلاب اسلامی اجرای احکام و حدود الهی و محاکمه مفسدان در جامعه است.

معاونت تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به اینکه جلسه محاکمه تعدادی از اخلالگران عمده در نظام اقتصادی کشور، ثبات نسبی قیمت ها را در پی داشت، افزود: در صورت نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها بصورت ملموس، مردم امیدوار خواهند شد.

حجت الاسلام محمدی فر با بیان اینکه مسئولان برای «کنترل بازار» و «رفاه ملت» با اخلالگران برخورد کنند، افزود: در صورت مبارزه جدی با منفذهای رانت و فساد و تقویت استوانه های اقتصاد مقاومتی، چرخ اقتصادی و معیشت مردم خواهد چرخید .

وی تصریح کرد: برخورد با اخلالگران و دزدان اقتصادی، بارقه ای از امید و دلگرمی به زندگی را در دل مردم انقلابی به وجود آورد.

معاون تهذیب حوزه علمیه کرمانشاه با اشاره به دغدغه های رهبر معظم انقلاب در زمینه معیشت مردم، گفت: عمل مسئولین به شعار رونق تولید موجبات تقویت بازار کار و مانع ایجاد بزهکاری، سرقت و تشکیل پرونده های قضایی می گردد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha