جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 860938
۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۰
مسلم مخفی

مشاور رسانه ای امام جمعه همدان از برگزاری جشن بزرگ جوانان غدیری، روز سه شنبه در حسینیه امام خمینی(ره) شهر همدان خبر داد و گفت: این برنامه هر سال با شکوه تر از سال گذشته برگزار می شود و شروع آن همراه با دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان مسلم مخفی، مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک عید سعید غدیر خم، به برنامه های این روز اشاره کرد و گفت: از آن جایی که این عید در نزد شیعیان دارای اهمیت بالایی است نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان از چندین ماه قبل، بر برگزاری با شکوه این مراسم تاکید داشتند.

مسئول روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان به تلاش همه دستگاه ها و نیرو های دولتی ومردمی برای برگزاری جشن غدیر اشاره کرد و یادآور شد: در استان همدان همه تشکل ها اعم از مردمی و دولتی، یک صدا و همدل بر آن شده اند که عید سعید غدیر امسال را با شکوه تر و گسترده تر از سال های گذشته در استان برگزار کنند.

مشاور رسانه ای امام جمعه همدان،  امام شناسی و افزایش معرفت نسبت به واقعه غدیر و ولایت را نیاز جامعه دانست و گفت: در مقابل همه هجمه ها و شبهاتی که دشمنان هر روز مطرح می کنند، چارچوب اصلی برنامه های امسال در حوزه افزایش معرفت و تبیین عید غدیر خم می باشد.

وی همچنین از برگزاری جشن بزرگ جوانان غدیری، روز سه شنبه در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) شهر همدان خبر داد و گفت:  این برنامه که تجمع عظیم جوانان و نوجوانان قرآنی جلسات مکتب امام زمان(عج) است، هر سال با شکوه تر از سال گذشته برگزار می شود و شروع آن همراه با دیدار با نماینده مقام معظم رهبری در استان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha