جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
غدیرخم

حوزه/ مدیر کل تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به اینکه برنامه های عید سعید غدیر نیز در مساجد، تکایا، اماکن تبلیغی و تفریحی با شکوه خاصی برگزار خواهد شد، گفت: روز عید سعید غدیر، مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد میزبان جشن باشکوه و مفصلی خواهد بود .

 به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام مهدوی امین، امروز در نشست خبری که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد با اشاره به اینکه اصحاب رسانه و روابط عمومی ها باید نگاه مردمی در انجام رسالت خود داشته باشند، گفت: خدمت به مردم باید محور باشد و تحقق مطالبات مردمی همیشه مد نظر  اصحاب رسانه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه مردم همیشه در برنامه های مختلف دینی فرهنگی باعشق  و ارادت دینی حضوری باشکوه را رقم می زنند، ادامه داد: راهبرد مردمی کردن برنامه های دینی فرهنگی در دستور کار سازمان تبلیغات اسلامی است .

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با تاکید بر ضرورت مردمی کردن فعالیت های دینی فرهنگی، بیان داشت: برنامه های این سازمان با همت مبلغان دینی فرهنگی و حضور پرشور مردم اجرا می شود .

حجت الاسلام مهدوی امین در ادامه با اشاره به اینکه برنامه های عید سعید غدیر نیز در مساجد، تکایا، اماکن تبلیغی و تفریحی با شکوه خاصی برگزار خواهد شد، گفت: روز عید سعید غدیر، مدرسه علمیه کمالیه خرم آباد میزبان جشن باشکوه و مفصلی خواهد بود .

وی در پایان با اشاره به ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و یاران با وفایش، خاطر نشان کرد: برای ماههای محرم و صفر امسال نیز 680 نفر از اقشار تاثیرگذار جامعه از جمله مبلغان، فعالان فرهنگی، روسای هیئات مذهبی و مداحان آماده فعالیت هستند و تهمیدات لازم اندیشیده شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha