جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی- امام جمعه خرمآباد

حوزه/ سیاست امیرالمومنین علی(ع) آمیخته معنویت و اخلاق است، لذا برای پیمودن راه سعادت باید عمل به این سیره را مد نظر قرار دهیم .

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی امروز در مراسم آغاز بکار جشنواره سراسری امام المتقین(ع)، در خرم آباد با تبریک عید سعید غدیر، گفت: شخصیت مولای متقیان امام علی(ع) ابعاد عمیق و ناشناخته ای دارد و تنها کسی می تواند بخشی از ابعاد شخصیتی آن امام همام را درک نماید که معرفت بالایی داشته باشد.

وی ب ادامه داد: امامت، شجاعت، دیانت و عدالت مولای متقیان امام علی(ع) موجب شد که حکومت حضرت با همه کارشکنی دشمنان حق و عدالت همیشه اسوه و سیره قرار گیرد و حکومت ایشان همواره الگوی ناب باشند .

امام جمعه خرم آباد  با بیان اینکه امروز باید سیره امام علی(ع) در ابعاد گوناگون اسوه و الگوی همگان باشد، خاطر نشان کرد: سیاست امیرالمومنین علی(ع) آمیخته معنویت و اخلاق است، لذا برای پیمودن راه سعادت باید عمل به این سیره را مد نظر قرار دهیم .

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در پایان با اشاره به اینکه اگر سیره امام علی (ع) در جامعه امروز نهادینه و ترویج شود جامعه ای سالم و خوب خواهیم داشت، گفت: نهادینه سازی و ترویج سیره امام علی (ع) در جامعه ضامن سعادت جامعه و پیشگیری از آسیب های اجتماعی خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha