جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
معاون فرهنگی اوقاف مازندران

حجت الاسلام قربانی با بیان این که غدیر عامل پیوند قلوب امت اسلامی است، افزود: در جامعه امروز که دشمن همه توان خود را در جهت شکاف میان امت اسلامی به کار گرفته، غدیر می تواند مبنای وحدت میان مسلمانان باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام مسعود قربانی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه مازندران، امروز در مراسمی که به مناسبت دهه امامت و ولایت در ساری برگزار شد، غدیر را پیام آور صلح، برابری و برادری برای امت اسلامی دانست و گفت: باید از این ظرفیت ارزشمند در جهت تقویت وحدت و همبستگی در جامعه اسلامی بهره گرفته شود.

وی با بیان این که غدیر عامل پیوند قلوب امت اسلامی است، افزود: در جامعه امروز که دشمن همه توان خود را در جهت شکاف میان امت اسلامی به کار گرفته، غدیر می تواند مبنای وحدت میان مسلمانان باشد.

حجت الاسلام قربانی با اشاره به این که این دشمنان هستند که غدیر را عامل تفرقه و فاصله میان مسلمانان معرفی می کنند، بیان داشت: پیام غدیر، وحدت امت پیامبر در سایه ولایت است.

معاون فرهنگی اوقاف مازندران با بیان این که بحران های امروز جامعه اسلامی را نتیجه فاصله گرفتن از فرهنگ غدیر دانست و خاطرنشان کرد: دشمن می کوشد تا مسلمانان همواره در جنگ و ستیز باشند تا آنها به اهداف نامشروع خود در منطقه دست یابند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسلمانان باید مراقب حربه های دشمن باشند، بیان داشت: دستان شیاطین در طول تاریخ همواره در پی نابودی دین و اسلام ناب بودند.

حجت الاسلام قربانی با بیان این که امت اسلامی نباید با برخی اختلاف نظرهای سطحی زمینه را برای نفوذ دشمن در جامعه اسلامی فراهم کنند، خاطرنشان کرد: باید پیام غدیر به خوبی در جامعه اسلامی تبیین و گسترش یابد تا بتوانیم بر توطئه دشمن غلبه کنیم.

معاون فرهنگی اوقاف و امور خیریه مازندران، اکمال دین و اتمام نعمت را از جمله مهم ترین دستاورد غدیر دانست و تصریح کرد: همین مسأله خود دلیل محکمی بر اهمیت جایگاه غدیر و ولایت در جامعه اسلامی که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با بیان این که دشمن به خوبی از جایگاه ولایت در جامعه اسلامی با خبر است و به همین دلیل چهل سال است می کوشد تا این جایگاه را تضعیف کند، گفت: علیرغم همه توطئه های دشمن، امروز جایگاه ولایت در نظام دینی پررنگ تر از هر زمان دیگری است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha