پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین مختاری، رییس دانشگاه مذاهب اسلامی

حوزه/ رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، در پیامی ضمن تقدیر از اقدام انقلابی رئیس قوه قضائیه، در برخورد با مفاسد، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی را در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات رئیس دستگاه قضاء اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین مختاری، رئیس دانشگاه مذاهب اسلامی، در پیامی ضمن تقدیر از اقدام انقلابی رئیس قوه قضائیه، در برخورد با مفاسد، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی را در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات رئیس دستگاه قضاء اعلام کرد.

در این پیام آمده است: انقلاب اسلامی در گام دوم خود نیازمند باز تعریف اصول و راهبردهای کلان خود در عرصه جهاد اقتصادی است و تحقق این مهم جز با همت و اراده‌ای راسخ و استمداد از خداوند متعال و برنامه‌ریزی عالمانه ممکن نخواهد بود.

اینجانب بر خود فرض می‌دانم تا ضمن تشکر فراوان از رویکرد جنابعالی در برخورد با مفاسد اقتصادی و برگزاری دادگاه‌های مبارزه با مفسدین دانه درشت اقتصادی، آمادگی اساتید و دانشجویان شیعه و سنی این دانشگاه در حمایت علمی و عملی از تحولات و اقدامات حضرتعالی را خدمتتان اعلام می‌دارم.

رجاء واثق دارم در پرتو عنایات اهل‌بیت علیهم‌السلام و رهبری داهیانه مقام معظم رهبری مدظله العالی این تحول اساسی می تواند زمینه تعالی و رشد همه جانبه نظام اقتصادی و پیشگیری از آسیب‌ها را فراهم آورد؛ ان‌شاءالله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha