پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست هم اندیش ائمه جمعه شهرستان قزوین

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین ابوترابی فرد در جمع ائمه جمعه قزوین گفت: در مسئله غدیر تکمیل دین و اتمام نعمت با ولایت حضرت علی (ع) ابلاغ شد و به همین دلیل موضوع غدیر موضوع غدیر یکی از مهم ترین مسائل پایه ای دین اسلام است و مربوط به همه جامعه اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید محمد حسن ابوترابی فرد عصر امروز در نشست هم اندیشی ائمه جمعه شهرستان قزوین که در دفتر امام جمعه  بویین زهرا برگزارشد، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم بیان کرد: ولایت جزء لاینفک اعتقادات کلامی است، چرا که دین اسلام کامل ترین دین است و ولایت هم دائمی و همیشگی است.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: حضرت علی (ع) و اهل بیت (ع) پناهگاه انسان ها هستند و برای نجات از خطرهای موجود باید به ایشان و اهل بیت تمسک جست.

وی اظهار کرد: در مسئله غدیر تکمیل دین و اتمام نعمت با ولایت حضرت علی (ع) ابلاغ شد و به همین دلیل موضوع غدیر موضوع غدیر یکی از مهم ترین مسائل پایه ای دین اسلام است و مربوط به همه جامعه اسلامی است.

 حجت الاسلام اسدالله رضوانی، امام جمعه بویین زهرا نیز ضمن قدردانی از حضور امام جمعه موقت تهران در همایش بزرگ آزادگان سرافراز، گزارشی از نشست هم اندیشی ائمه جمعه شهرستان قزوین ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha