سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
غدیر

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه حلقه اتصال رسالت با امامت است که جایگاه ویژه ای نزد مسلمانان دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی، شب گذشته در جلسه اخلاق و رسانه که با حضور جمعی از مدیران و سردبیران خبرگزاری ها و مطبوعات استان قزوین، در دفتر امام جمعه شهرستان تاکستان برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم، گفت: عید غدیر یکی از بزرگ ترین اعیاد مسلمانان است و همه باید در جهت جهانی سازی فرهنگ غدیر تلاش کنیم.

عضو خبرگان رهبری تصریح کرد: غدیر تنها یک واقعه تاریخی نیست، بلکه حلقه اتصال رسالت با امامت است که جایگاه ویژه ای نزد مسلمانان دارد.

امام جمعه شهرستان تاکستان بیان کرد: هدف از همه رنج هایی که پیامبران از آدم تا خاتم پیغمبران و بزرگان دین متحمل شده اند استقرار ولایت الهی است که پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد (ص) با معرفی جانشین خود راه هدایت انسان ها را برای مردم ترسیم کردند.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: عید غدیر، عید تکمیل دین است، بنابراین باید این روز، بزرگ داشته شود.

رسالت امروز رسانه ها خطیر و با اهمیت است

  حجت الاسلام والمسلمین اسلامی در ادامه ضمن قدردانی از تلاش اصحاب رسانه، به نقش صاحبان قلم و رسانه در عصر کنونی اشاره و بیان کرد: امروز خبرنگاران به خوبی در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی نموده و به عنوان یک رزمنده و ایثارگر خط مقدم جبهه جنگ نرم، دستاوردها و پیشرفت های انقلاب اسلامی را در تمامی بخشها از طریق رسانه خود به خوبی انعکاس وبه جامعه بین المللی نشان می دهند.

وی با بیان این که در عصر ارتباطات و اطلاعات، خبرنگاران وظیفه آگاه سازی جامعه را بر عهده دارند، به لزوم رعایت دو اصل حفظ آبروی افراد و امنیت جامعه از سوی خبرنگاران واصحاب رسانه  اشاره کرد و افزود: خبرنگاران باید این دو اصل مهم را به خوبی مراعات نمایند.

در این جلسه، سرهنگ محمد کشاورز، رئیس سازمان بسیج رسانه استان قزوین، در رابطه با فعالیت های اصحاب رسانه گزارشی ارائه داد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha