جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آقاخانی

حوزه/ فرمانده نیروی انتظامی استان قم گفت: آمار پنج ماه نخست امسال در حوزه شرارت‌ها، مانکن‌ها، دعواهای خانوادگی، فرار از منزل و بی‌حجابی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است که نشان از عملکردها و فرهنگ‌سازی‌های مطلوب در استان قم است.

به گزارش خبرگزاری حوزه سردار عبدالرضا آقاخانی شامگاه گذشته در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به اینکه گزارش‌های رسیده در حوزه جرائم دانش‌آموزی کاهش قابل توجهی را نشان می دهد، اظهار کرد: این کاهش آمار نشان می‌دهد که فعالیت‌های ترویجی و فرهنگی مطلوبی در اداره‌کل آموزش و پرورش استان قم دنبال شده است.

وی اضافه کرد: آمار پنج ماه نخست امسال در حوزه شرارت‌ها، مانکن‌ها، دعواهای خانوادگی، فرار از منزل و بی‌حجابی نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش یافته است که نشان از عملکردها و فرهنگ‌سازی‌های مطلوب در استان قم است.

فرمانده نیروی انتظامی استان قم از دانش‌آموزان به‌عنوان جامعه هدف گروه‌های مروج مصرف مواد مخدر نام برد و تصریح کرد: نیروی انتظامی آمادگی دارد تا با آموزش و پرورش فعالیت‌های مشترکی را دنبال کند تا اهداف شوم دشمن در مورد دانش‌آموزان محقق نشود.

وی از افزایش برخی جرائم در حوزه فضای مجازی یاد کرد و گفت: امروزه فضای مجازی بیشترین تهدیدها را برای دانش‌آموزان به دنبال دارد که مربیان و اساتید نیروی انتظامی می‌توانند با برگزاری کارگاه‌های آموزشی در مدارس آگاه‌سازی این قشر را دنبال کنند.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha