سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
صفر فلاحی

حوزه/ مشاور تولیت آستان بانوی کرامت گفت: قرارگاه 19 دی استان قم آمادگی دارد برای ترویج حجاب و عفاف در مدراس با اداره‌کل آموزش و پرورش همکاری و از آن حمایت لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری حوزه ، حجت‌الاسلام صفر فلاحی در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن جلسات محراب حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با اشاره به مصوبات نشست گذشته این قرارگاه اظهار کرد: در حوزه امر به معروف و نهی از منکر تذکرات لسانی به صورت ویژه با همکاری ستاد امر به معروف، سپاه، بسیج و مجموعه‌های مردم نهاد آغاز شده است و در این راستا همکاری و هم‌افزایی نیروها تقویت خواهد شد.

وی بر لزوم ساماندهی وضعیت ظاهری شهر مقدس قم در حوزه حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: نشستی با حضور مسئولان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان قم، اتحادیه پوشاک و اتاق اصناف برگزار و مباحث مورد نظر در حوزه حجاب و عفاف دنبال خواهد شد.

مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه نهادینه شدن عفاف و حجاب، رعایت مقررات الهی و تربیت درست دینی به مدارس باز می‌گردد، مطرح کرد: ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در قم تحصیل می‌کنند که این افراد هر کدام نماینده یک خانواده هستند و فرهنگ‌سازی در میان دانش‌آموزان می‌تواند موجب فرهنگ‌سازی میان اقشار مختلف جامعه شود.

وی خاطرنشان کرد: قرارگاه ۱۹ دی استان قم آمادگی دارد برای ترویج حجاب و عفاف در مدراس با اداره‌کل آموزش و پرورش همکاری و از آن حمایت لازم را داشته باشد.

انتهای پیام// 15/ 313

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha