پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
کد خبر: 861056
۲۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۶
خانم نظری پور

مسئول کمیته امور بانوان ستاد اربعین استان قزوین گفت: امسال برای دومین بار بانوان مبلغه در برخی از موکب های مسیر نجف به کربلای معلی و شهر کربلا حضور داشته و به شبهات و احکام شرعی بانوان پاسخ خواهد داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، خانم بتول نظری پور، صبح امرز در نشست فعالان فرهنگی ستاد اربعین حسینی بانوان قزوین که در سالن اجتماعات اداره کل تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، گفت: حوزه علمیه خواهران در هر شهری از ظرفیت بالایی برخوردار است که از این ظرفیت ارزشمند نیز امسال در مراسم اربعین حسینی به خوبی استفاده خواهیم کرد.

مسئول کمیته امور بانوان ستاد اربعین حسینی قزوین ادامه داد: کمیته بانوان ستاد اربعین امسال تشکیل شده و تا امروز جلسات مختلفی با مسئولان حوزه علمیه خواهران، سازمان بسیج طلاب، حوزه علمیه برادران و سازمان تبلیغات اسلامی برگزار و در رابطه با نحوه اعزام بانوان مبلغه به این مراسم برنامه های خوبی طراحی شده است.

وی اظهار کرد: امسال برای دومین بار بانوان مبلغه در برخی از موکب های مسیر نجف به کربلای معلی و شهر کربلا حضور داشته و به شبهات و احکام شرعی بانوان پاسخ خواهد داد.

مسئول کمیته امور بانوان ستاد اربعین حسینی قزوین همچنین از واحد رسانه ای حوزه استان خواست که از فعالیت های تبلیغی و فرهنگی بانوان مبلغه نیز فیلم مستندی تهیه نماید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha