پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حضرت آیت الله سبحانی در دیدار دکتر ایرانی خواه

حوزه/ رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: اگر همراهی های خبرنگاران در راستای برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولان نباشد مسئولین نیز نمی توانند به اهداف خود در بخش های مختلف و به خصوص درمان را دنبال کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، آیین تجلیل از خبرنگاران و فعالان عرصه سلامت از سوی دانشگاه علوم پزشکی قم و سازمان نظام پزشکی استان برگزار شد.

در این مراسم دکتر گروسی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم، دکتر ایرانی خواه رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم، دکتر عادلی رئیس سازمان نظام پزشکی استان و معاونان دانشگاه علوم پزشکی قم حضور داشتند.

دکتر ایرانی خواه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم در این مراسم گفت: خبرنگاران  همکاران و همراهان ما در عرصه سلامت هستند و اگر همراهی های خبرنگاران در راستای برقراری ارتباط متقابل بین مردم و مسئولان نباشد ما نیز نمی توانیم اهداف بخش درمان را دنبال کنیم.

وی با بیان اینکه قلم خبرنگار دارای قداست است گفت: ما دست یاری به سوی خبرنگاران برای پیگیری و انعکاس اقدامات و طرح مشکلات در راستای بهبود شاخص های سلامت دراز می کنیم و اهالی رسانه برای ایجاد و تحول دانش سلامت جامعه می توانند نقش آفرین باشند.

دکتر عادلی رئیس سازمان نظام پزشکی استان قم نیز در این مراسم با تجلیل از تلاش های خبرنگاران و رسانه های استان گفت: اعتماد یکی از مهمترین سرمایه های اجتماعی جامعه است و جامعه پزشکی نیز جزو جوامع خدوم جامعه است و پیوسته خدماتی در استان ارائه می دهد.

وی بیان داشت: اعتماد جامعه به همکاران در حوزه پزشکی می تواند باعث شود خدماتی که دریافت می کنند، موثرتر و بهتر شود، گرچه اعضای جامعه و حرفه مهمترین کسانی هستند که این اعتماد را حفظ می کنند ولی اصحاب رسانه می توانند کمک کرده و نقش موثری ایفا کنند.

دکتر گروسی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری قم نیز در این مراسم با تشکر از تلاش ها و خدمات جامعه سلامت استان و همچنین فعالان عرصه خبری در این زمینه گفت: خبرنگاران عرصه سلامت نقش موثری در گسترش مسائل سلامت محور داشته و دانشگاه علوم پزشکی قم نیز به خوبی از نقش رسانه ها استفاده می کند.

وی بیان داشت: انتظار است رسانه های استان در زمینه گسترش مباحث مربوط به حوزه سلامت کوشیده و پل ارتباطی میان مردم و مسئولان باشند.

 همچنین محمدرسول مهدوی مدیرروابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش های خبرنگاران عرصه سلامت گفت: در طول سال خبرنگاران تلاش های گسترده ای در انعکاس برنامه های حوزه سلامت انجام می دهند که همواره قدردان آنها هستیم.

 وی بیان داشت: دانشگاه علوم پزشکی قم در یک فضای شفاف رسانه ای آمادگی همکاری و تعامل با تمامی رسانه ها را داشته و این را جزو سیاست های کاری خود می داند.

در این مراسم از تمامی خبرنگاران، عکاسان و فعالان رسانه ای عرصه سلامت با اهدا لوح و هدایایی قدردانی و طی قرعه کشی صورت گرفته به هشت نفر از شرکت کنندگان کمک هزینه سفر به مشهد مقدس اهدا شد.

همچنین در بخشی از برنامه با توجه به در پیش بودن عید سعید غدیر خم مراسم مولودی خوانی و شعر خوانی در مدح حضرت علی(ع) خوانده و پرچم متبرک به بارگاه نورانی حضرت امام رضا(ع) توسط خادمان آن حضرت در مراسم گردانده شد.

313/40

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha