پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام مسلم فرهنگیان مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر و کلیایی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر با اشاره به اینکه تجاوز پهباد فوق پیشرفته آمریکایی به حریم هوایی ایران اسلامی و سقوط آن توسط سربازان ولایت، اُبهت شیطان بزرگ را در دنیا شکست، گفت: تنها راه غلبه بر دشمن تکیه بر مکتب غدیر و راهبرد مقاومت است.

 حجت الاسلام مسلم فرهنگیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به تدابیر حکیمانه رهبری معظم انقلاب در هدایت سکان نظام اسلامی، گفت: برغم خباثت دشمنان ایران اسلامی، اقتدار امروز ما بعد از ۴۰ سال در جهان مثال زدنی است.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر با بیان اینکه دشمن هرگز خوی سلطه جویی و خصومت خود را با ما نه اینکه تغییر نداده، بلکه با روش های جدید در صدد دور زدن ماست، گفت: انگلیس بعد از نمایش اقتدار ما در خلیج فارس، علاقمندی خود را برای رفع مشکل نفتکش ایرانی نشان داد.

وی تصریح کرد: با دیپلماسی انقلابی نفتکش ایرانی آزاد شد و نفتکش انگلیسی هنوز در توقیف است. آزادی کشتی ایرانی و کوتاه آمدن بریتانیا، این پیام را به جریان غربگرا مخابره نمود که دشمن زبان مقاومت و اقتدار ما را فهمید.

حجت الاسلام فرهنگیان با اشاره به اینکه ایرانی زیرک و با هوشمندی همه جا حضور دارد و کسی یارای مقابله با آنان را ندارد، گفت: کشورهای عربی از جمله  آل سعود گاو شیرده، چوب حراج بر منابع خدادادی و حیثیت خود در مقابل آمریکا زده اند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی(ره) سنقر با اشاره به اینکه تجاوز پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی به حریم هوایی ایران اسلامی و سقوط آن توسط سربازان ولایت، ابهت شیطان بزرگ را در دنیا شکست، گفت: تنها راه غلبه بر دشمن تکیه بر مکتب غدیر و راهبرد مقاومت است.

حجت الاسلام فرهنگیان در پایان یادآور شد: به اعتراف کارشناسان و تحلیلگران مسائل سیاسی جهان، پیروزی ایران و دوران افول قدرت آمریکا نمایان شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha