جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان گفت : هرکس که فریب آمریکا و انگلیس را بخورد چیزی جز حقارت عایدشان نخواهد شد

حوزه/ نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان این که همه بدانند هرکس فریب آمریکا و انگلیس را بخورد چیزی جز حقارت عایدش نخواهد شد، گفت: پاسداران انقلاب با شکار پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی، استکبار جهانی را تحقیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده، در دیدار فرماندهان منطقه پنجم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به رشادت های نیروی دریایی، گفت: شما پاسداران انقلاب با شکار پهپاد آمریکایی و توقیف کشتی انگلیسی، استکبار جهانی را در برابر جهانیان تحقیر کردید.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با بیان این که همه بدانند هرکس فریب آمریکا و انگلیس را بخورد چیزی جز حقارت عایدش نخواهد شد، افزود: با تحقیر دشمن، دل ملت ایران و امت حزب الله و خانوادهای شهدا را شاد کردید.

وی ادامه داد: برژینسکی یک دهه قبل در جواب خبرنگار خارجی که از او پرسیده بود چه زمانی خلیج فارس را تخلیه می کنید؟ گفته بود تا زمانی که ایرانی ها ما را در خلیج فارس تحمل کنند. امروز می دانند که پیمانه تحمل ایران تمام شده و خودشان در حال رفتن هستند و مقدمه چینی برای خروج از منطقه می کنند و جهان را آماده می کنند.

 امام جمعه بندرعباس در ادامه با اشاره به گفتار مقام معظم رهبری در خصوص جوانان که فرمودند "نسل شما ذلت و خواری امپراطوری غرب به سرکردگی آمریکا را به چشم خود خواهد دید"، اظهار کرد: ماموریت ما تازه آغاز  شده و باید با تمام سعی و تلاش پرچمدار لشکر امام زمان (عج) باشیم و اهداف عالی اسلام را در پیش بگیرم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha