پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024

 آیت الله العظمی نوری همدانی

حوزه/ لازم می دانم با هر شکلی که صلاح می دانید این موضوع حل شود و بار دیگری یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم ساخته و موجبات خرسندی دوستان انقلاب را فراهم آورید.

به گزارش خبرگزاری حوزه،  تعدادی از طلاب و فضلای حوزه علمیه قم امروز با حضرت آیت الله نوری همدانی دیدار و از این مرجع تقلید درخواست کردند که درباره مطالب منتشر شده فی مابین آیت الله یزدی و آیت الله آملی لاریجانی اقدام کنند.

بر اساس این گزارش: در پی این درخواست، حضرت آیت الله نوری همدانی در تماس های جداگانه ای با آیات یزدی و آملی لاریجانی گفت وگو کردند.

حضرت آیت الله نوری همدانی در تماس تلفنی با آیات یزدی و آملی لاریجانی، بعد از تبریک عید سعید غدیر، ضمن اشاره به جایگاه علمی و سوابق انقلابی، مبارزاتی و خدماتی آیت الله یزدی و همچنین مراتب علمی، مدیریتی و خدماتی آیت الله آملی لاریجانی گفتند: الحمدلله شما بزرگواران خدمات فراوانی داشته اید و دارید و این موضوع پیش آمده موجب ناراحتی دوستان نظام و انقلاب و خوشحالی دشمنان گردید.

لذا لازم می دانم با هر شکلی که صلاح می دانید این موضوع حل شود و بار دیگری یأس و ناامیدی دشمنان را فراهم ساخته و موجبات خرسندی دوستان انقلاب را فراهم آورید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha