جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه بابلسر

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز ایران اسلامی در سایه فرهنگ غدیر در برابر زیاده خواهان با اقتدار ایستاده است، ادامه داد: این فرهنگ اصیل دینی همچون دژ مستحکمی در برابر نفوذ و توطئه دشمنان دین و اهل بیت(ع) است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر دوشنبه شب در جشن دهه امامت و غدیر در این شهرستان، غدیر را عامل پیشرفت اسلام معرفی کرد و گفت: اگر غدیر نبود اسلام در جهان فراگیر نمی شد.

وی با بیان این که غدیر تضمین کننده آینده امت اسلامی است، افزود: مسلمانان در سایه غدیر به پیشرفت های بسیاری دست خواهند یافت.

حجت الاسلام قلی پور، دشمنی معاندان و بدخواهان با مسأله غدیر را نشان دهنده حقانیت واقعه غدیر در جامعه اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: دشمن به خوبی می داند امت اسلام در سایه غدیر عزت و عظمت خواهد داشت و به همین دلیل می کوشند تا مسأله مهمی همچون غدیر را در جامعه اسلامی تضعیف کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که فلسفه غدیر کامل شدن رسالت پیامبر گرامی اسلام بوده است، تصریح کرد: غدیر روز یأس و ناامیدی دشمنان و شادی اهل بیت(ع) است که باید تقویت شود.

امام جمعه بابلسر با اشاره به این که غدیر پیوند دهنده قلوب امت اسلامی در جهت رسیدن به یک وحدت و همبستگی پایدار است، خاطرنشان کرد: اختلاف و تفرقه میان مسلمانان یک فرصت سوزی آشکار برای امت اسلامی و فراهم کننده توطئه و نفوذ دشمنان علیه دین است.

حجت الاسلام قلی پور با بیان این که مسأله ولایت که از مهم ترین مسائل واقعه غدیر است باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد، گفت: امروز ایران اسلامی در سایه سار ولایت عزت و آبرو دارد.

وی با اشاره به این که غدیر روز وحدت و همبستگی میان مسلمانان است، خاطرنشان کرد: تنها راه برون رفت جامعه اسلامی از بحران های فعلی تقویت وحدت و برادری است که در سایه غدیر محقق خواهد شد.

امام جمعه بابلسر با بیان این که امروز ایران اسلامی در سایه فرهنگ غدیر در برابر زیاده خواهان با اقتدار ایستاده است، ادامه داد: این فرهنگ اصیل دینی همچون دژ مستحکمی در برابر نفوذ و توطئه دشمنان دین و اهل بیت(ع) است.

حجت الاسلام قلی پور با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران بسترهای لازم برای رشد و گسترش فرهنگ غدیر در جامعه فراهم کرده است، گفت: امروز فرهنگ غدیر راهکاری مناسب برای مقابله با توطئه های فرهنگی دشمنان دین و انقلاب است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha