جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تبریک مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان به مناسبت عید غدیر خم

حوزه/مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان با صدور پیامی عید غدیر خم را به همه مسلمانان و شیعیان جهان بخصوص طلاب حوزه های علمیه خواهران کشور تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، مدیریت حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، عید غدیر خم را به مسلمانان جهان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیل است:

بسمه تعالی

«الیوم یئس الذین کفروا من دینکم فلا تخشوهم واخشون الیوم اکملت لکم دینکم واتممت علیکم نعمتی و رضیت لکم الاسلام دینا» مائده/3

امروز روزی است که دین خداوند کامل و نعمت خداوند بر بندگانش تمام شد و این روز مایه مسرت و شادی مسلمانان جهان است و همه مسلمانان به یمن چنین روز باشکوهی در گوشه و کنار جهان بخصوص ایران عزیز با شادی و برگزاری جشن های ولایت، از این نعمت بزرگ و بیکران و دریای رحمت که خداوند آن ها را بهره مند کرده است به درگاه معبود خویش سپاسگذار هستند.

عید غدیر خم مایه اتحاد مسلمانان جهان و زمینه ساز ظهور منجی بشریت (عج)، عید پیمان و میثاق و عهد با ولایت است و مایه یاس و ناامیدی دشمنان و امید و شادی مسلمانان و نشانه استقامت در حفظ اسلام و نجات بشریت و راه مستقیم رسیدن به کمال انسانی است.

مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان ضمن گرامیداشت این روز مبارک، عید غدیر خم را به مردم شریف و متدین ایران و استان هرمزگان تبریک و تهنیت عرض کرده و از درگاه حق تعالی تمنای توان افزایی مومنان در تبیین امامت و ولایت حضرت علی(علیه السلام) و زمینه سازی ظهور منجی بشریت(عج) دارد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha