جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
زر

حوزه/عضو خبرگان رهبری بابیان این‌که در زمان غیبت ولی‌عصر(عج)باید از ولی‌فقیه تبعیت کنیم، گفت: ولایت‌فقیه استمرار نبوت و ولایت اهل‌بیت(ع) است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید رحیم توکل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به عید سعید غدیر خم اظهار داشت: عید غدیر خم ، عید امامت و ولایت است و درواقع در این روز اسلام کامل شد.

وی ادامه داد: ولایت و امامت درواقع برای بقای نبوت است چنانچه ولایت در کار نبود، زحمات پیغمبر اسلام بعد از 23 سال نابود می‌شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین توکل تصریح کرد: حضرت محمد(ص) 13 سال در مدینه و 10 سال در مکه به ترویج اسلام پرداختند که با امامت تکمیل شد.

وی بابیان این‌که ولایت و امامت درواقع ادامه کار نبوت و پیامبران اسلام است، بیان داشت:حضرت امام خمینی(ره) بارها در سخنرانی‌های خودشان بر این مهم تأکیددارند که ولایت‌فقیه استمرار نبوت و ولایت اهل‌بیت(ع) است

عضو خبرگان رهبری ابراز داشت: مسلمانان اهداف و نیازهایی که در ولایت آن را جستجو می‌کنند امروز باید در ولی‌فقیه جستجو کنند و با هدایت ایشان مسیر صحیح را انتخاب کنند.

وی افزود: مراسم‌های عید غدیر خم باید همه‌ساله باشکوه‌تر و پربارتر برگزار شود تا معنی و مفهوم ولایت در جامعه به‌خوبی تبیین شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha