پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استخدام نخستین مشاور مذهبی مسلمان در دانشگاه متدویست در ویرجینیا

حوزه/ برای نخستین بار در 150 سال تاریخچه دانشگاه متدویست در ویرجینیا، این دانشگاه اقدام به استخدام یک مشاور مذهبی غیرمسیحی و مسلمان کرده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از aboutislam، یک نهاد آموزشی در دانشگاه متدویست در وینچستر واقع در ایالت ویرجینیای آمریکا، برای نخستین بار به منظور حمایت از نیازهای مذهبی دانشجویان و جذب تعداد بیشتری دانش آموز دبیرستانی مسلمان برای ثبت نام در این دانشگاه اقدام به استخدام مشاور مذهبی مسلمان کرده است.

کشیش جاستین آلن، مدیر امور معنوی دانشگاه در این خصوص در رابطه با تنوع آموزشی گفت: دانشگاه ما برای همه باورها و اعتقادات مذهبی مختلف باز است و تا برای یک هدف برتر و ساخت دنیایی بهتر بتوانند سیستم بارهایشان را جستجو کرده و پیشوایان بهتری برای آینده شوند.

وی افزود: حنا یونس که مشاور مذهبی می باشد، فرصت این مهم را فراهم خواهد ساخت، آنچه که ما همیشه می گوییم، که جایی بسازیم که تنوع مذهبی را پذیرا باشد.

گفتنی است خانم یونس نخستین مشاور مذهبی غیرمسیحی در حدود 150 سال تاریخچه این دانشگاه محسوب می شود. وظیفه ایشان کارکردن با دانشجویان صرف  نظر از دین و اعتقادات مذهبی آنان و رسیدگی به نیازهای معنوی و دینی آن ها هستند.

یونس در کنفرانسی خبر در این رابطه گفت: دانشگاه یک دوره خاص و تعیین کننده ای در زندگی هر شخصی محسوب می شود.

وی ابراز امیدواری کرد که دانشجویان بتوانند درباره ادیان و فرهنگ های مختلف بیاموزند، تا در نتیجه بتوانند در دنیای متنوعی که در بیرون از اینجا وجود دارند رفته و تغییرات خوبی در دنیا به وجود آورند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha