شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
محمود الله مرادی

حوزه/ دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: برخی از سیاسیون در بحث جناح بندی به طریقی عمل می کنند که نه تنها راهگشا نخواهند بود، بلکه بدترین صدمات را به چهره نظام می زنند و باعث بدبینی مردم به انقلاب می شوند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، گردهمایی مسئولان دفاتر ستاد امر به معوف و نهی از منکر استان کردستان صبح امروز در سنندج برگزار شد.

در این مراسم، محمود الله مرادی اظهار داشت: همه کسانی که سن آن بالاست به خوبی می دانند که کردستان قبل از انقلاب و دور دوران پهلوی در چه محرومیتی به سر می بردند، ولی اکنون انقلاب اسلامی خدمات بی شماری به این استان داشته و دارد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان در ادامه با اشاره به زدوبندهای سیاسی در کشور و زیان های آن برای جامعه گفت: همیشه در زدوبندها و جناح بازی های سیاسی این جامعه است که از خدمات رسانی محروم می ماند و لطمه می خورند.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود با اشاره به اهمیت رسانه ها در جامعه، بیان کرد: از دوستان و اصحاب قلم درخواست داریم که در کارشان همیشه بی طرفی و انصاف را رعایت نمایند و نگاهشان نگاهی امیدوارانه باشد و همیشه نیمه خالی لیوان را نگاه نکنند.

الله مرادی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: هیچ کسی در جامعه منکر کم و کاستی نیست، ولی با این وجود نمی توان هرگز مقصر این کمبودها و ضعف ها را خود نظام معرفی کرد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: متاسفانه برخی از سیاسیون در بحث جناح بندی به طریقی عمل می کنند که نه تنها راهگشا نخواهند بود، بلکه بدترین صدمات را به چهره نظام می زنند و باعث بدبینی مردم به انقلاب می شوند.

الله مرادی در ادامه با اشاره به اینکه خدمات نظام در استان کردستان هرگز قابل کتمان نیست، عنوان کرد: میل باطنی و قلبی دشمن ایجاد اختلاف و درگیری در داخل کشور است، لذا نباید اجازه دهیم که دشمنان این انقلاب به آرزوی پلید خود برسند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: کسانی که به عنوان منتقد شناخته می شوند نباید تنها به دنبال نقاط ضعف باشند، بلکه باید نقاط قوت نظام را نیز ببینند.

الله مرادی در پایان سخنان خود با انتقاد از ضعف سیستم اطلاع رسانی در کشور اظهار داشت: متاسفانه ضعف سیستم اطلاع رسانی در کشور و به ویژه در کردستان باعث شده است که خدمات رسانی به این استان همچنان گمنام بماند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha