شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام جمعه شیراز گفت: طلاب و مبلغان باید به فضای مجازی به چشم یک فرصت برای تبلیغ آموزه های اسلامی و انقلابی نگاه کنند و در استفاده از این ابزارها و فضای جدید، تخصص پیدا کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین لطف الله دژکام، صبح امروز در دیدار حجت الاسلام والمسلمین قمی رئیس سازمان تبلیغات کشور که در دفتر نمایندگی ولی فقیه در استان فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه مطمئنم رویکرد فرهنگی جدید سازمان تبلیغات ان شاء الله در کشور منشا خدمات و برکات زیادی خواهد بود، اظهار داشت: مقام معظم رهبری به استفاده از نیروهای جوان در مدیریت های مختلف تاکید دارند و شما نیز از جمله آنها هستید که برای حضرتعالی آرزوی توفیق دارم.

وی ادامه داد: در سازمان تبلیغات فرصت های بسیار زیادی وجود دارد، به شرط آنکه که مبلغین و بحث تبلیغ، سامان یابد، به عنوان نمونه، در سیل اخیر، شاهد ورود مبلغین به مناطق سیل زده بودیم که بازخوردهای فرهنگی و اجتماعی بسیار مثبتی در پی داشت و مردم نیز اینگونه رفتارها را می بینند و تاثیر می پذیرند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس در ادامه تصریح کرد: کسانی که به بحث تبلیغ ورود می کنند باید به این روش ادامه دهند که برای تحقق آن نیاز است کارگاهایی قبل از تبلیغ برگزار شود، علاوه بر این، ورود مبلغان و نیروهای فرهنگی به فضای مجازی و استفاده از ابزارهای جدید مجازی نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.

وی خاطرنشان کرد: طلاب و مبلغان باید به فضای مجازی به چشم یک فرصت برای تبلیغ آموزه های اسلامی و انقلابی نگاه کنند و در استفاده از این ابزارها و فضای جدید، تخصص پیدا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha