جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سازمان اوقاف

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان از آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به همت سازمان اوقاف و امور خیریه خبر داد.

حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خرم آباد با اشاره به اینکه همزمان با روز عید سعید غدیر سازمان اوقاف و امور خیریه از محل موقوفات، اقدام به آزادی 280 نفر از زندانیان جرائم غیر عمد کرد، گفت: از این تعداد زندانی 4 نفر سهمیه استان لرستان بوده است که به همت سازمان اوقاف و امور خیریه این زندانیان به آغوش و کانون خانواده خود بازگشته اند.  

وی در ادامه با اشاره به برپایی موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه در عتبات عالیات برای زائران اربعین حسینی، خاطر نشان کرد: امسال موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان همراه با خدماتی از قبیل پخت غذا و اسکان برای زائران در شهر سامرا برپا خواهد شد.  

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان اظهار کرد: امسال با برقراری امنیت برای زائران توقف در شهر سامرا به هنگام شب برای زائران امکان پذیر خواهد بود.  

حجت الاسلام طباطبایی در پایان یادآور شد: سال گذشته موکب اداره کل اوقاف و امور خیریه لرستان برای زائران اربعین حسینی در شهر سامرا 17 روز با پخت غذای گرم خدمت رسانی داشته است که امسال علاوه بر توزیع غذای گرم اسکان زائران نیز در دستور کار قرار گرفته است.  

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha