پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مهرپویان

حوزه/ مسئول اداره تبلیغ حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: تبلیغ در فضای مجازی و ارتقای سواد رسانه‌ای و مجازی طلاب و روحانیان یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری حوزه علمیه استان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی مهرپویان، امروز در همایش روحانیان مبلغ طرح هجرت و مشاوران مذهبی مدارس استان که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین نبوی، معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه علمیه قم در سالن همایش‌های حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد، به تشریح فعالیت‌های تبلیغی حوزه علمیه استان پرداخت.

وی با اشاره به فعالیت‌های تبلیغی در راستای شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب در استان، اظهار کرد: به همت حوزه علمیه از ابتدای امسال تاکنون بر اساس شعار سال و بیانیه گام دوم انقلاب جلسات و نشست‌های مختلفی با روحانیان و مبلغات برگزار شده است.

حجت‌الاسلام مهرپویان با اشاره به اینکه افزون بر این تبلیغ در فضای مجازی یکی از مهم‌ترین سرفصل‌های کاری ما است و در این راستا به نتایج خوبی هم رسیده‌ایم، گفت: در این زمینه جلسات مناسبی با حضور مبلغان و مبلغات در حال هجرت و طلاب در حال تحصیل برای ارتقای سواد رسانه‌ای و مجازی روحانیان برگزار شده است.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های راهکارهای تبلیغ مؤثر، افزود: تعدادی از مبلغان هجرت در کنار دیگر طلاب آموزش‌های ضمن خدمت مختلفی را دریافت کرده و می‌کنند.

حجت‌الاسلام مهرپویان با اشاره به برگزاری دوره تربیت مربی کودک و نوجوان با نام‌نویسی 130 نفر از طلاب و روحانیان در استان، اظهار کرد: این دوره‌ها به مدت 11 هفته روزهای پنج‌شنبه و جمعه با دعوت از اساتید برجسته قم و مشهد برگزار می‌شود.

وی با یادآوری برگزاری کارگاه قصه‌گویی ویژه مربیان کودک و نوجوان، افزود: علاوه بر این کارگاه روانشناسی کودک، کارگاه شعر کودک، کارگاه هنر و خلاقیت، کارگاه اجرای مسابقات، کارگاه عرفان‌های نوظهور و همایش گام دوم انقلاب از دیگر فعالیت‌هایی است که از ابتدای امسال تاکنون برگزار شده است.

حجت‌الاسلام مهرپویان تصریح کرد: برای غدیر و دهه امامت و ولایت هم برنامه‌های ویژه مهندسی تبلیغ غدیر در دو دوره مقدماتی و تکمیلی به عنوان مبلغ غدیر در حوزه علمیه خراسان شمالی برگزار شد.

وی افزود: از چند سال پیش کاروان شادی غدیر به همت حوزه علمیه خراسان شمالی در استان راه‌اندازی و فرهنگ‌سازی شده است؛ به‌گونه‌ای که دیروز و هم‌زمان با عید غدیر بیش از شش هزار نفر در بجنورد اطعام دهی شدند و موج بسیار خوبی در استان در زمینهٔ برپایی جشن غدیر و دهه امامت و ولایت به وجود آمده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha