پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه شیراز

حوزه/ امام‌جمعه شیراز با اشاره به لزوم تبلیغ غیر لسانی در جایگاه تبلیغ گفت: عمده روحانیون موفق از این فعالیت‌ها انجام داده‌اند، البته نیاز به حضور در فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای مدرن نیز داریم که نیاز به آموزش دارد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت‌الاسلام‌والمسلمین لطف‌الله دژکام، پیش از ظهر امروز در همایش طلائیه داران تبلیغ که در سالن اجتماعات بنیاد مهدویت برگزار شد، با اشاره به اینکه تبلیغات محدود به محرم و صفر نیست، اظهار داشت: دهه ولایت و امامت نیز فرصت بسیار مناسبی برای تبلیغ بود که به فضل خداوند فعالیت‌های بسیار مطلوبی صورت گرفت.

وی بابیان اینکه طلاب و روحانیون نقش بسیار ویژه‌ای در برگزاری جشن‌های دهه ولایت و امامت ایفا کردند، افزود: باید از همه افرادی که در راستای برگزاری فعالیت‌های دهه ولایت و امامت تلاش کردند تشکر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان فارس تصریح کرد: در روایات وجود دارد که می‌توانیم کارهایی بکنیم که دعوت به دین است، این حرکت با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین قمی جان تازه‌ای گرفت و آن را در حوادث سیل اخیر مشاهده کردیم.

وی در ادامه عنوان کرد: طلب و روحانیون در حوادث سیل اخیر به مردم خدمت‌های بسیاری کردند که مردم را تحت تأثیر قرار داده بود، اینکه مردم روحانیون را از خود می‌دانستند از ارزش بسیاری برخوردار است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین دژکام با اشاره به لزوم تبلیغ غیر لسانی در جایگاه تبلیغ ابراز کرد: عمده روحانیون موفق از این فعالیت‌ها انجام داده‌اند، البته نیاز به حضور در فضای مجازی و تبلیغات رسانه‌ای مدرن نیز داریم که نیاز به آموزش دارد.

وی اضافه کرد: فارس و شیراز ظرفیت ایجاد تبلیغی را دارد، در سال 150 هزار توریست وارد استان فارس می شوند که از این تعداد 60 هزار نفر آنان وارد محیط های مذهبی می شوند و افرادی که تور گردانی می کنند متاسفانه از طلاب و روحانیون نیستند، از این رو فضا باید برای ایجاد ارتباط فراهم شود.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اگر حمایت سازمان تبلیغات از کلاس های آموزش زبان انگلیسی و عربی صورت گیرد کار بسیار مطوبی است که بتوانیم از تلاش ها و فعالیت های طلاب بهره‌مند شویم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha