جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یعقوبی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: امام علی (ع) می‌فرماید: «التقلل و لا التوسل» و تأکید می‌کند به کم خود بسازید اما به این و آن وابسته نباشید؛ زیرا وابستگی شکست و ذلت می‌آورد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در نشست با مسئول عقیدتی سیاسی و نماینده ارشد وزارت دفاع در خراسان شمالی، با اشاره به خدمات دفاعی در انقلاب و نظام اسلامی، گفت: در این چهار دهه جایگاه دفاع در کشور ما عزیز و عظیم بوده و کارکردهای خوبی داشته است.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خطاب به نیروهای وزارت دفاع در استان، اظهار کرد: هر کاری بتوانید بکنید که از این انقلاب دفاع کنید باید انجام دهید؛ زیرا این نظام برای خدمت‌گزاری به دنبال عنوان نیست بلکه به دنبال خدمت است.

وی افزود: فعالیت‌های وزارت دفاع در خراسان شمالی شایسته تقدیر است؛ زیرا هر صنعت و خدمتی که ما را از وابستگی به دشمن بی‌نیاز بکند باارزش است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: امام علی (ع) می‌فرماید: «التقلل و لا التوسل» و تأکید می‌کند به کم خود بسازید اما به این و آن وابسته نباشید؛ زیرا وابستگی شکست و ذلت می‌آورد.

وی خطاب به نمایندگان وزارت دفاع در خراسان شمالی گفت: تلاش کنید گام‌های محکمی برای توسعه استان بردارید؛ زیرا امروز در آستانه یک حرکت و تحول در خراسان شمالی هستیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: بعد از سفر رهبر معظم انقلاب به خراسان شمالی در مهرماه سال 91 که توسعه استان را آغاز کرد؛ امروز به همت استاندار جدید توسعه استان در پی جهش دیگری است تا ان شاء الله در ردیف 10 استان اول کشور قرار بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha