پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
سردار حسین نجات

حوزه/ معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: راه حل موثر تمام مشکلات کشور «مدیریت جهادی، اتکای به خدا و نترسیدن از دشمن» است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سردار حسین نجات، در آئین معرفی و تجلیل از برگزیدگان جشنواره مالک اشتر سپاه فجر استان فارس، با تشریح اهمیت مسئله غدیر و ابلاغ آن توسط پیامبر(ص) و اشاره به وضعیت امروز کشورهای اسلامی، گفت: موضوع مهم ابلاغ ولایت امیرالمونین علی (ع) معرفی خط «اسلام ولایت» است که با سایر خطوط و تعاریف موجود از اسلام متفاوت است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران به برکت امام خمینی (ره) خط اسلام ولایت را طِی کرده و تاکنون زیر بار زور و استکبار نرفته است، گفت: ناکامی‌های متعدد آمریکا و درماندگی این کشور در مقابل جمهوری اسلامی ایران و تغییر رفتار کشورهای متخاصم در منطقه یکی از آثار حرکت در مسیر خط نورانی ولایت است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با بیان اینکه عناصر متعددی نظیر تجهیزات، آموزش و فناوری در پیشرفت و موفقیت نیروهای مسلح تاثیرگذارند، گفت: مهم‌ترین و تاثیرگذارترین عنصر موفقیت و پیشرفت نیروهای مسلح عنصر نیروی انسانی است.

وی با بیان اینکه اقتدار نیروی انسانی سپاه را در وقایع اخیر مشاهده کردیم، گفت: معنویت، اتکا و توکل به خدا عوامل تعیین کننده در نیروی انسانی است که همین‌ها در دل پاسداران جوان قدرت ایجاد کرده است.

سردار نجات با بیان اینکه عواملی که سبب شده سپاه روی پای خود بایستد و انقلابی بماند معنویت دینی، برنامه ریزی هدفمند و کارِ متکی به خداست،گفت: همواره باید توسعه و ترویج معرفت و رفتار دینی را در نیروهای مسلح کشور مدنظر قرار بدهیم.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تاکید بر اینکه در اجرای ماموریت‌ها و برنامه‌ها باید مسئله پیامد محوری و میزان اثرگذاری را مدنظر قرار دهیم، گفت: جشنواره اِشراف نیز مانند نورافکن تمام زوایای پیدا و پنهان سازمان را برای فرماندهان روشن می کند تا آنان بتوانند بهتر و دقیق‌تر تصمیم‌گیری کنند.

وی با بیان اینکه راه حل موثر تمام مشکلات کشور «مدیریت جهادی، اتکای به خدا و نترسیدن از دشمن» است، گفت: امروز در جامعه به اقدام جهادی نیاز داریم که نمونه این روحیه جهادی را در امدادرسانی بسیجیان به سیل زدگان مشاهده کردیم.

جشنواره مالک اشتر نماد تکریم نیروی انسانی در مجموعه نیروهای مسلح کشور است

فرمانده سپاه فجر استان فارس، در این مراسم با بیان اینکه غدیر یک جریان در طول تاریخ است، گفت: اگر جامعه‌ای اعمال و رفتارش را بر مبنای غدیر منطبق کند قطعا رشد و تعالی برای آن جامعه در پِی خواهد داشت.

سردار سید هاشم غیاثی، با بیان اینکه جشنواره مالک اشتر نماد تکریم نیروی انسانی در مجموعه نیروهای مسلح کشور است، گفت: این جشنواره در چهار سطح از پایین‌ترین رده‌ها تا ستاد کل نیروهای مسلح برگزار می شود و یکی از اهداف اصلی آن تجلیل از مدیران شایسته‌ای است که در حیطه مسئولیت خود بر اساس تحلیل دقیق آرایش متناسب اتخاذ کرده و در اقدام و عمل میدانی به صورت موفق ظاهر می‌شوند.

وی با بیان اینکه برنامه‌ریزی هدفمند برای کادرسازی و توانمندسازی نیروی انسانی از دیگر نتایج برگزاری جشنواره مالک اشتر است، گفت: شناسایی و تجلیل از مدیران برتر سپاه و بسیج در فارس به دلیل وسعت بسیار زیاد و تعدد رده‌ها در این استان یک فرآیند دشوار بوده که با زحمات و دقت بسیار زیاد دست اندرکاران این جشنواره محقق شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha