جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سردار رجبی

حوزه/ فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: باید گفت که سپاه قدرت نظام جمهوری اسلامی و نیز بازوی پرتوان ولایت مطلقه فقیه است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کردستان، سردار محمدحسین رجبی، ظهر امروز در نهمین جشنواره سراسری مالک اشتر، به میزبانی سپاه بیت المقدس استان کردستان اظهار کرد: این همه ایثار، شجاعت و... با برگزاری چنین جشنواره هایی هرگز قابل قدرددانی نیست.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: باید گفت که سپاه قدرت نظام جمهوری اسلامی و نیز بازوی پرتوان ولایت مطلقه فقیه است.

این فرمانده نظامی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: سپاه به عنوان یک نهاد انقلابی باید در پیشبرد اهداف مقدس انقلاب اسلامی پیشتاز باشد وبی شک  معرفی الگوهای برتر در زمینه‌های مختلف در بسیج موجب پیشرفت و تعالی اقدامات ارزنده بسیج و سپاه می گردد.

سردار رجبی گفت: شما سپاهیان سبزپوش در محیطی خدمت می کنید که پر از مخاطره است، زیرا بیش از 230 کلیومتر مرز داریم، لذا باید از این دروازه بزرگ در مقدس دشمنان دفاع کنیم و همواره بر مرزهایمان نظارت و اشراف اطلاعاتی داشته باشیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی می فرمایند « سپاه پاسدار انقلاب است»، بنابراین باید به بهترین نحو ممکن فرمان مقام معظم رهبری را انجام دهیم.

سردار رجبی گفت: از مسئولان درخواست داریم که با حرکت در مسیر قانون باعث ماندگاری امنیت و آسایش کنونی در این استان باشند.

بر اساس این گزارش، در پایان این مراسم، رده‌های برتر و موفق سپاه بیت‌المقدس استان کردستان معرفی و به رسم یادبود لوح‌تقدیر به آنان اهداء گردید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha