جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نمازی

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ارتباط با خدا زمان و مکان ندارد و انسانی که الهی شد دیگر سرکشی، طغیان، گناه، معصیت، اختلاس و کلاهبرداری نمی کند و لقمه حرام نمی خورد، گفت: کسی که زائر امام رضا(ع) است با آن حضرت بیعت می کند که هیچ گناه و تخلفی نکند و به دیگران تهمت نزند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، آیت الله عبدالنبی نمازی، شامگاه چهارشنبه دردیدار کاروان دوچرخه سواران امام رضا(ع)، گفت: رکاب زدن شما از دارالمومنین کاشان به سمت حرم امام رضا (ع)، نمادی از ارادت ملت ایران به ساحت مقدس ائمه معصومین (ع) است.

وی، با بیان اینکه حرکت های شعاری  و نمادین باید با شعور و معرفت همراه باشد، خطاب به رکاب زنان گفت: همیشه در هر جا که هستید خودتان را در محضر علی بن موسی الرضا (ع) قرار دهید و از هم اکنون تصمیم بگیرید حرکت نمادین و شعاری شما همراه با تفکر،آگاهی و معرفت باشد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه ارتباط با خدا زمان و مکان ندارد و انسانی که الهی شد دیگر سرکشی، طغیان، گناه، معصیت، اختلاس و کلاهبرداری نمی کند و لقمه حرام  نمی خورد، گفت: کسی که زائر امام رضا(ع) است با آن حضرت بیعت می کند که هیچ گناه و تخلفی نکند و به دیگران تهمت نزند.

 آیت الله نمازی با ابراز تاسف از وجود غیبت و تهمت زدن به همدیگر در جامعه، اظهار کرد: کسی که پیرو اهل بیت(ع)  است ضمن فکر کردن به عظمت خدا، از معصیت، نگاه به نامحرم، غیبت، تهمت زدن و تضعیف دیگران پرهیز می کند.

 قنبری، مسئول کاروان دوچرخه سواری کاشان به حرم امام رضا(ع) نیز با تشریح برنامه های این کاروان، گفت: بیست ودومین کاروان دوچرخه سواران کاشان به یاد شهدای حریم ولایت، 31 مرداد از دارالمومنین کاشان با حضور40 دوچرخه سوار برنامه خود را آغاز و با عبور از 7 استان، 50 شهر و 200 بخش و روستای کشور عازم حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع) می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha