پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام محمدعلی سالاری

حوزه/ مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: تلاش در راستای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی و کاهش چالش‌های فرهنگی و اجتماعی که در قالب دولتی توانمند و پرتلاش محقق می‌شود، مهم‌ترین اقدام برای شکست راهبرد دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام محمدعلی سالاری، امروز در نشست ستاد گرامیداشت هشتم شهریور و هفته دولت، به تبیین ویژگی‌های دولت در تراز انقلاب و نظام اسلامی بر اساس بیانیه گام دوم پرداخت.

وی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در تدوین بیانیه گام دوم انقلاب، آنگاه که به ارزیابی دستاوردهای گذشته انقلاب می‌نشینند، یادآور می‌شوند که بدانید که اگر بی‌توجهی به شعارهای انقلاب و غفلت از جریان انقلابی در برهه‌ای از تاریخ ۴۰ ساله نمی‌بود -که متأسفانه بود و خسارت‌بار هم بود -بی‌شک دستاوردهای انقلاب از این بسی بیشتر بود و کشور در مسیر رسیدن به آرمان‌های بزرگ بسی جلوتر بود و بسیاری از مشکلات کنونی وجود نداشت.

وی افزود: معظم له در طی سال‌های اخیر در ترسیم پنج گام پیشرفت و تحقق کامل ارکان انقلاب اسلامی شامل انقلاب اسلامی، نظام اسلامی، دولت اسلامی، جامعه اسلامی و تمدن نوین اسلامی می‌پردازند.

حجت‌الاسلام سالاری خاطرنشان کرد: رهبری توقف کشور در مرحله دولت سازی را مهم‌ترین عامل عدم تحقق گام‌های بعدی دانسته و با مرور تجربه ۴۰ ساله انقلاب اسلامی یادآور می‌شوند: انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن سازی شده است.

وی اضافه کرد: گام دومی که باید در چارچوب نظریه نظام انقلابی و با تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی به‌سوی تحقق آرمان ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی (عج) برداشته شود.

حجت‌الاسلام سالاری افزود: آنچه در طی ماه‌های اخیر و در پی تشدید فشار همه‌جانبه اقتصادی و جنگ نرم و عملیات روانی دشمن اهمیت یافته و تحقق دولت تراز اسلامی را الزامی‌تر می‌کند هدف‌گذاری دشمنان در ناکارآمد سازی و یا ناکارآمد نمایی نظام جمهوری اسلامی و ایجاد فاصله میان مردم با نظام است تا از این طریق به اهداف خود در براندازی و یا تسلیم و به سازش کشاندن نظام دست یابند.

وی خاطرنشان کرد: تلاش در رفع مشکلات معیشتی مردم و رفع آسیب‌ها و چالش‌های اجتماعی و فرهنگی که از بستر یک دولت توانمند و پرتلاش امکان‌پذیر است، در عین تحکیم و تقویت اعتماد ملی و افزایش سرمایه اجتماعی نظام، مؤثرترین اقدام در شکست راهبرد دشمنان است.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha