جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
یعقوبی

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: سپاه و بسیج فرزند ولایت بوده و مولود انقلاب هستند؛ بر این اساس از سپاه و بسیج توقع می‌رود این فرزندان حرمت پدر را بیشتر از دیگران حفظ کرده و در دفاع از کیان ولایت جلودار و خط‌شکن باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، امروز در دیدار با فرمانده و مسئول عقیدتی سیاسی سپاه بجنورد، با اشاره به اهمیت ولایتمداری ویژه نیروهای بسیجی و سپاهی، اظهار کرد: رابطه بین سپاه و ولایت رابطه ماهی و آب است؛ به‌گونه‌ای که سپاه بدون ولایت اصلاً معنا ندارد.

وی با بیان اینکه در نظام اسلامی یکی از جاهایی که ولایت در آنجا به‌خوبی متجلی می‌شود سپاه است، خاطرنشان کرد: سپاه و بسیج فرزند ولایت بوده و سپاه مولود انقلاب است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: بر این اساس از سپاه و بسیج توقع می‌رود این فرزندان حرمت پدر را بیشتر از دیگران حفظ کرده و در دفاع از کیان ولایت جلودار و خط‌شکن باشند.

وی افزود: همه ما باید مراقب باشیم؛ زیرا مردم گفتار، رفتار و حرکات ما را زیر ذره‌بین قرار می‌دهند و حساسیت‌های زیادی در این زمینه وجود دارد.

رئیس شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی خطاب به نیروهای سپاهی، اظهار کرد: باید مراقب زیادی داشته باشیم زیرا در معرض داوری و نگاه مردم هستیم و از سوی دیگر جوانان نسل امروز نگاه بازتری دارند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی ادامه داد: شما باید در تنویر افکار جوانان تلاش کنید و در این راستا روشنگری کرده و واقعیت‌های اجتماعی را به آن‌ها بگویید تا گرفتار مسائل جزئی نشویم.

وی خطاب به نیروهای سپاه، افزود: چون منتسب به ولایت هستید حساسیت نسبت به شما مضاعف است؛ ازاین‌رو مراقبت و پاییدن خود از واجبات است تا حتی یک سوژه هم به دست کسی ندهیم تا خدای‌ناکرده نسبت به نظام و انقلاب و ولایت بدبین شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha