پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
برگزاری دوره مجازی مقاله نویسی و نویسندگی در جزیره قشم

حوزه/معاون پژوهش مدرسه علمیه خواهران ریحانة الرسول(س) جزیره قشم گفت: دوره های مجازی مقاله نویسی و نویسندگی با حضور استاد کشوری در این مدرسه برگزار شد.

خانم یوسفی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، با اشاره به اهمیت فعالیت های پژوهشی برای طلاب، بیان کرد: دوره های مجازی کارورزی و کارگاهی پژوهشی از جمله مسئله یابی و تبدیل مسئله به مشکل، منبع یابی و معرفی منبع، تیتر بندی و فهرست زنی، گردآوری داده ها و پردازش اطلاعات و نویسندگی ویژه اساتید و طلاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین احسان ابراهیمی استاد حوزه و دانشگاه برگزار شد.

 وی افزود: این دوره ها بعد از برگزاری دوره های حضوری، در قالب کارورزی در فضای مجازی برای طلاب در نظر گرفته شد.

استاد حوزه خواهران خاطر نشان شد: هدف از برگزاری کلاس های کارورزی در فضای مجازی، ارتقای سطح علمی پژوهشی طلاب، دانش افزایی و مهارت آموزی، توانایی تدوین مقالات علمی و پژوهشی مفید است.

یوسفی تصریح کرد: این دوره ها با حضور 50 نفر از طلاب کارآموز در روزهای دوشنبه و چهارشنبه به مدت یک ساعت در 16 جلسه برگزار شد.

وی افزود: برگزاری دوره کارورزی نویسندگی نیز با حضور 50 نفر از طلاب علاقمند به مدت دو ماه در 16 جلسه با هدف تصحیح و ارتقا توان نویسندگی طلاب و اساتید در فضای مجازی از دیگر برنامه های پژوهشی این مدرسه بوده است.

وی با بیان اینکه دوره ها در فضای مجازی به صورت دسته بندی و گروه بندی بوده است، گفت: هر یک از دوره های منبع یابی و معرفی منبع مرتبط با موضوع، تیتر بندی و فهرست زنی، گردآوری داده ها و پردازش اطلاعات، نویسندگی به صورت کارگاه های حضوری نیز در 12 روز در جزیره قشم برگزار شده است.

استاد حوزه خواهران همچنین بیان داشت: نتیجه برگزاری کارگاه های حضوری و مجازی ایجاد آمادگی تدوین مقاله توسط ۳۰ نفر از طلاب زیر نظر استاد ابراهیمی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha