جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
ضابطی

حوزه/رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی آران و بیدگل گفت: در حال حاضر 63 کانون فعال فرهنگی هنری در مساجد شهرستان آران و بیدگل فعال هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کاشان، سعید ضابطی، ظهر امروز در جمع خبرنگاران با ارائه گزارشی از فعالیت های کانون های فرهنگی و هنری مساجد آران و بیدگل، گفت: مقام معظم رهبری بیش از 42 بار در بیانیه گام دوم انقلاب از جوانان نام برده اند ما نیز تمام تلاش خود را برای تحقق آن در کان ونهای فرهنگی و هنری مساجد بکار گرفته ایم .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آران و بیدگل با اشاره به برگزاری کرسی های آزاداندیشی در کانون های فرهنگی و هنری مساجد، افزود: هیئت امنای مساجد باید در تمام برنامه هایشان از جوانان نخبه و خلاق استفاده کنند.

ضابطی با اشاره  به  فعالیتهای قرآنی چشمگیر  در آران و بیدگل، اظهار کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکنون بیش از هشت محفل انس با قرآن را با حضور اساتید بین المللی در این شهرستان  برگزار کرده است.

وی همچنین از برگزاری آیین رونمایی مراسم سنگ زنی و نکوداشت چهره های شاخص و پیشکسوت فرهنگی، هنری و رسانه ای شهرستان در ایام ماه محرم خبرداد و گفت: برگزاری اولین جشنواره سراسری تئاتر آران و بیدگل در شمال استان اصفهان و سوگواره های سنتی مذهبی از دیگر برنامه ها در ایام محرم است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی آران و بیدگل با اشاره به برگزاری جشنواره طلوع کویر در دهه مبارک فجر، افزود: اولین گردهمایی کانوهای فرهنگی و مساجد شهرستان آران و بیدگل در دهه اول محرم به منظور تبیین فرهنگ اهل بیت ع) و عاشورا برگزار می شود.

وی، خاطرنشان  خاطرنشان کرد: در حال حاضر 63 کانون فعال فرهنگی هنری  در مساجد شهرستان آران و بیدگل فعال هستند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha