چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیر مدرسه علمیه غدیریه شیراز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران غدیریه شیراز با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مبلغین انتقال و مفهوم‌سازی فرهنگ دینی در جامعه است، عنوان کرد: در دنیای کنونی شیعه شناسی یکی از وظایف مبلغان است.

زهرا نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، از برنامه‌های متنوع ویژه طلاب خبر داد و اظهار داشت: سفر مشهد مقدس ویژه طلاب مدد جویان کمیته امداد، برپایی غرفه کتاب غدیر بانام ردپا ازجمله برنامه‌هایی است که این مجموعه برگزار کرده است.

وی همچنین از برگزاری جشن عید غدیر طلاب و خانواده‌های آنان و اساتید و عموم در سالن اجتماعات حرم مطهر شاهچراغ(ع) با همکاری خادمان و مولودی‌خوانی مداحان اهل‌بیت(ع) یادکرد و افزود: برپایی غرفه مشاوره و پاسخ به شبهات اعتقادی توسط اساتید مجرب از دیگر برنامه‌های این مجموعه به شمار می‌رود.

مدیر مدرسه علمیه غدیریه شیراز هدف از برگزاری غرفه، نمایشگاه و جشن را آشنایی اقشار مردم با بزرگ‌ترین جشن شیعیان دانست و تصریح کرد: امروزه تمرکز دشمن بر ایجاد تنش و تفرقه‌افکنی است و وظیفه مبلغان علوم دینی  در حوزه دین، زنده نگه‌داشتن شعار اسلامی و وحدت است.

 وی با تأکید بر اینکه یکی از وظایف مبلغین انتقال و مفهوم‌سازی فرهنگ دینی در جامعه است، عنوان کرد: در دنیای کنونی، شیعه شناسی یکی از وظایف مبلغان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha