پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری باید مورد توجه جدی مسؤولان فرهنگی قرار گیرد، گفت: متأسفانه به دلیل برخی بی توجهی ها در ادوار مختلف جامعه ما با مشکلات فرهنگی بسیاری مواجه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام مهدی خوبانی، مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر، امروز در نشست بصیرتی که با حضور جمعی از طلاب و دانشجویان این شهرستان برگزار شد به دیدار روز اخیر هیأت دولت با مقام معظم رهبری اشاره کرد و آن را حاوی مطالب مهمی در حوزه مسائل فرهنگی و اقتصادی دانست.

وی با بیان این که مباحث اقتصادی و فرهنگی همواره محور اصلی سخنان مقام معظم رهبری در طی سال های اخیر بوده است، افزود: توجه مسؤولان به این دو حوزه مهم می تواند برای کشور راهگشا باشد.

حجت الاسلام خوبانی با بیان این که تحریم ها چیز تازه ای نیست و چهل سال است که ملت بزرگ ایران با آنها مبارزه می کند، تصریح کرد: بسیاری از پیشرفت هایی که امروز کشورمان به آن دست پیدا کرده در سایه همین تحریم ها ظالمانه به دست آمده است.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که مسئولان باید از فرصتی که تحریم ها به وجود آورده جهت توسعه و پیشرفت کشور بهره گیرند، گفت: نباید تحریم ها بهانه ای برای وابستگی کشور به دیگران باشد بلکه باید در سایه همین تحریم ها به خودکفایی دست پیدا کنیم.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که در حال حاضر حمایت از تولید داخل باید به طور جدی از سوی مسؤولان پیگیری شود، خاطرنشان کرد: حمایت از تولید کننده داخلی و تقویت فرهنگ استفاده از کالای داخلی می تواند رشد و توسعه همه جانبه کشور را فراهم کند.

حجت الاسلام خوبانی در بخش دیگری از سخنان خود به دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: رهبر انقلاب همواره نسبت به توطئه های فرهنگی دشمن به مسؤولان هشدار داده بودند و این بار نیز از تلاش های سازمان یافته دشمن در این حوزه ابراز نگرانی کردند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که رفع دغدغه های فرهنگی مقام معظم رهبری باید مورد توجه جدی مسؤولان فرهنگی قرار گیرد، بیان داشت: متأسفانه به دلیل برخی بی توجهی ها در ادوار مختلف جامعه ما با مشکلات فرهنگی بسیاری مواجه است.

مدیر مدرسه علمیه محمدیه قائمشهر با بیان این که دشمن همه توان خود را در جهت از بین بردن ارزش های دینی و معنوی در جامعه اسلامی به کار گرفته است، خاطرنشان کرد: ترویج مبانی دینی و انقلابی راه مقابله با این هجمه های دشمن است.

حجت الاسلام خوبانی با اشاره به تلاش دشمن در جهت ترویج فساد و بی بندوباری در جامعه اسلامی، تصریح کرد: نباید بگذاریم دشمنان ضد ارزش ها و انحرافات اخلاقی را در جامعه اسلامی ترویج و نشر دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha